جرمی اسلیتر و اقتباس از دومین رمان پرفروش استفن کینگ

17 August 2018 - 23:13

مطابق با گزارش ورایتی، جرمی اسلِیتر (Jeremy Slater)، گرداننده‌ی سریال Exorcist «جن‌گیر» فیلمنامه‌ی اقتباسی از رمان The TommyKnockers نوشته‌ی استفن کینگ (Stephen King) را برای کمپانی یونیورسال می‌نویسد. جیمز وان (James One) و مایکل کلیر (Michael Clear) با همکاری روی لی (Roy Lee) این فیلم را تهیه خواهند کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اسلیتر در توییتر نوشته:

یقین دارم که این رمان اولین کتابی بود که با پول خودم خریدم. سال ۱۹۸۸ بود و من ۱۰ ساله بودم. من پیش از آن دیگر کتاب‌های کینگ را از دوستان مختلف و کتاب‌خانه‌ها قرض گرفته بودم اما این اولین کتابی بود که به من تعلق داشت. من همیشه در جلسات به شوخی می‌گویم که توسط دو استفن (کینگ و اسپیلبرگ) بزرگ شده‌ام که خیلی هم از حقیقت دور نیست. زمانی که بچه‌های دیگر مشغول ورزش یا هر کار دیگری که بچه‌های باحال انجام می‌دهند، بودند من شب‌هایم را در «اورلوک» (نام هتل رمان درخشش) سپری می‌کردم یا در فاضلاب‌های زیر دِری (Derry نام شهری در رمانی به همین نام) وقت می‌گذراندم. اکنون سی سال گذشته و من از این‌که قرار است بخشی از تیمی باشم که این رمان را به تصویر می‌کشد، سر از پا نمی‌شناسم.

این رمان ترسناک که در سال ۱۹۸۷ نوشته شده، داستان بابی اندرسونِ (Bobbi Anderson) نویسنده را دنبال می‌کند که شیئی غریب را که در جنگلی نزدیک دفن شده کشف می‌کند. بعدا مشخص می‌‌شود ‌که این این شیء متعلق به سفینه‌ی موجودات فضایی است. The TommyKnockers موجوداتی هستند که در این سفینه ساکن‌اند. این کشف او عواقب ناخوشایندی را به دنبال دارد که شدیدا زندگی اهالی شهر کوچک هیون (Haven) در ایالت مین (Maine) را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در ماه آوریل گزارش شد که کمپانی یونیورسال حقوق سینمایی رمان استفن کینگ را به‌دست آورده و رقبایش، کمپانی‌های سونی و نت‌فلیکس را که برای کسب این حقوق تلاش می‌کردند، شکست داده است. The TommyKnockers دومین رمان پرفروش استفن کینگ است و حتی بالاتر از رمان It قرار می‌گیرد.

منبع:Comingsoon

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.