ساخت سریالی براساس رمان ماشین زمان

18 August 2018 - 09:00

پایگاه خبری Deadline (ددلاین) گزارش داد که شرکت پخش تلویزیونی Sky در حال همکاری با تسا راس (Tessa Ross) و ژولیت هاول (Juliette Howell) از کمپانی House Productions است تا سریالی براساس رمان کلاسیک The Time Machine (ماشین زمان) نوشته‌ی هربرت جورج ولز (Herbert George Wells) بسازند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمنامه‌نویس این مجموعه نیک پین (Nick Payne) و کارگردان آن کیبو توارس (Kibwe Tavares) خواهند بود؛ هرچند کمپانی سازنده تاکید دارد که درحال‌حاضر ساخت این پروژه در مراحل بسیار اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد. این امکان وجود دارد که این سریال در شبکه اروپایی کمپانی Sky پخش شود؛ هرچند علاوه بر شبکه‌های HBO و Showtime، به دنبال افزودن شبکه‌های معتبرتر دیگری نیز برای پخش آن هستند.

این آخرین تلاش در بین تلاش‌های متعدد برای اقتباس از رمان ولز می‌باشد؛ کمپانی Sky سال گذشته و همزمان با تولد ۱۵۰ سالگی هربرت جورج ولز، سریالی ساخت به نام The Nightmare Worlds of H.G. Wells با بازی ری وینستون (Ray Winstone) در نقش خود ولز که راوی داستان‌های خودش بود. اقتباس دیگر از رمان The Time Machine (ماشین زمان) سریالی بود به همین نام که در سال ۱۹۷۸ از شبکه NBC پخش می‌شد. قبل از این در سال ۱۹۶۰ نیز جورج پال (George Pal) فیلمی براساس این رمان ساخته بود. دیگر اقتباس فیلمی بود محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی نوه بزرگ ولز، سیمون ولز (Simon Wells) با بازی گای پیرس (Guy Pearce)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و سیه‌نا گیلوری (Sienna Guillory).

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.