رجینا هال: دنباله‌ی فیلم Girls Trip ساخته می‌شود

18 August 2018 - 11:00

«رجینا هال» (Regina Hall)، بازیگر آثاری نظیر فیلم When the Bough Breaks «وقتی ساقه‌ها می‌شکنند» و مجموعه فیلم‌های Scary Movie «فیلم ترسناک»، در طی یک مصابه اعلام کرده که دنباله‌ی فیلم کمدی Girls Trip «سفر دختران» ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هال درباره‌ی این موضوع به خبرگزاری «بازفید نیوز» (BuzzFeed News) گفته:

«ما داریم سعی‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. به همین منظور در تلاش هستیم تا همه‌چیز را طبق برنامه پیش ببریم. به نظر من سازندگان در حال حاضر روی ایده‌ای کار می‌کنند. نمی‌دانم چه برنامه‌ای برای بازیگران یا شخصیت‌های داستان چیده شده، ولی قطعا برنامه‌ای وجود خواهد داشت.»

سفر دختران با بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلار و فروش ۱۴۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و با در نظر گرفتن همین موضوع کارگردان این اثر یعنی «مالکوم دی. لی» (Malcolm D. Lee)، گفته با توجه به استقبال خوب تماشاگران از قسمت اول این فیلم، دوست دارد دنباله‌ای برای آن بسازد:

«من فکر می‌کنم که همه می‌خواهند دوباره داستان شخصیت‌های فیلم سفر دختران را ببینند و امیدوارم که بتوانیم آن را ساخته و برای باری دیگر نمایش دهیم.»

فیلم سفر دختران به تهیه‌کنندگی «ویل پکر» (Will Packer) از کمپانی «یونیورسال پیکچرز» (Universal Pictures)، درباره‌ی چهار دوست دیرینه است که به «نیو اورلینز» می روند تا در «جشنواره سالانه موسیقی اسنس» (The Annual Essence Festival) شرکت کنند. فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط «کنیا باریس» (Kenya Barris) و «تریسی اولیور» (Tracy Oliver)، که Barbershop: The Next Cut «آرایشگاه: اصلاح بعدی» را در کارنامه دارند، نوشته شده و غیر از هال، بازیگران دیگری از جمله «کویین لطیفه» (Queen Latifah)، «جیدا پینکت اسمیت» (Jada Pinkett Smith)، «تیفانی هدیش» (Tiffany Haddish)، «لارنس تیت» (Larenz Tate)، «کیت والش» (Kate Walsh)، «مایک کولتر» (Mike Colter) و «کوفی سیریبو» (Kofi Siriboe) هم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. مالکوم دی. لی همچنین وظیفه‌‌ی تهیه‌کنندگی سفر دختران را به همراه «جیمز لوپز» (James Lopez) برعهده داشته و «پرستون هولمز» (Preston Holmes) به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.