اوشی جکسون جونیور به تیم بازیگری Just Mercy اضافه شد

18 August 2018 - 12:00

به گزارش خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، «اوشی جکسون جونیور» (O’Shea Jackson Jr)، که با آثاری نظیر Straight Outta Compton «بچه‌ی ناف کامپتون» و Ingrid Goes West «اینگرید به غرب می‌رود» شناخته می‌شود، به فیلم پرستاره Just Mercy «فقط بخشش» از کمپانی «برادران وارنر پیکچرز» (Warner Bros. Pictures) پیوسته است. او در این فیلم ستارگانی چون «مایکل بی. جوردن» (Michael B. Jordan)، «بری لارسون» (Brie Larson) و «جیمی فاکس» (Jamie Foxx) را همراهی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم «فقط بخشش» براساس زندگی‌نامه‌ای پرفروش با همین نام و به قلم «بریان استیونسون» (Bryan Stevenson) ساخته خواهد شد. داستان، یک وکیل‌مدافع حقوق مدنی مشهور جهان به نام «استیونسون» (با بازی مایکل بی. جوردن) را دنبال می‌کند که در حال بازنگری جزئیات پرونده‌ی یک زندانی محکوم به قتل، که در تلاش برای نجات دادنش بود، است. داستان واقعی این فیلم، تقابل رستگاری، اشتیاق و بخشش را در برابر یک سیستم قضایی فاسد، که از مجازات اعدام حمایت کرده و فقیران را مورد هدف قرار می‌دهد، روایت می‌کند.

این فیلم توسط «دستین دنیل کرتون» (Destin Daniel Cretton) کارگردانی خواهد شد که قبلا در فیلم‌های Short Term 12 «بخش کوتاه‌مدت شماره دوازده» و The Glass Castle «قصر شیشه‌ای» با بری لارسون همکاری داشته است. او همچنین وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه را به همراه «اندرو لانام» (Andrew Lanham)، که در قصر شیشه‌ای او را همراهی کرده، برعهده دارد. تهیه‌کنندگان این اثر، «گیل نتر» (Gil Netter) و «اشر گولدستین» (Asher Goldstein) به همراه مایکل بی. جوردن هستند. در ابتدا قرار بود کمپانی «براد گرین پیکچرز» (Broad Green Pictures) کار تولید و ساخت فیلم فقط بخشش را به سرانجام برساند، اما سپس امتیاز ساخت آن به برادران وارنر رسید.

این فیلم قرار است در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۹۸) اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.