سفارش ساخت سریالی اجتماعی با بازی رنه زلوگر توسط شبکه نت‌فلیکس

18 August 2018 - 14:00

رنه زلوگر (Renee Zellweger) در آستانه‌ی ۵۰ سالگی و پس از حدود سه دهه فعالیت هنری، از معدود بازیگرانی است که فعالیتش کاهش نیافته و کماکان نیز درخشان است؛ در همین‌ راستا او قرار است در نقشی برجسته در سریال آینده‌ی شبکه نت‌فلیکس به نام What / If که سریالی اجتماعی و هیجان‌انگیز خواهد بود، ظاهر شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

سازنده این سریال مایک کلی (Mike Kelley) خواهد بود که پیش‌تر به سبب ساخت سریال Revenge (انتقام) شناخته شده است. What / If اثرات افراد قابل‌قبولی را که مرتکب اعمال ناخوشایند می‌شوند، بررسی می‌کند و زلوگر نقش آن (Anne) را در این مجموعه بازی خواهد کرد؛ زنی که هنوز داستانش مطرح نشده است. نت‌فلیکس درحال‌حاضر سفارش ساخت ۱۰ اپیزود ۶۰ دقیقه‌ای را برای فصل اول این سریال داده است. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال عبارتند از: الکس گارتنر (Alex Gartner) و چارلز رووین (Charles Rovin)، رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) و جک راپک (Jack Rapke)، ملیسا لوی (Melissa Loy) و مایک کلی.

نت‌فلیکس و کلی برنامه‌ای چند فصله برای سریال What / If دارند که در قالب یک آنتولوژی قرار می‌گیرد و هر فصل داستان‌های اخلاقی گوناگون با الهام از رویدادهای فرهنگی و نشان دادن قدرت تصمیم‌گیری و توانایی آن برای تغییرات بزرگ در زندگی را روایت می‌کند.

زلوگر سال‌های اخیر را با بازی در فرانچایز Bridget Jones (بریجت جونز) و فیلم Same Kind of Different As Me (متفاوت مثل من) گذرانده است. در آینده نیز او را در فیلم Here and Now و در کنار سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) و سیمون بیکر (Simon Baker) و البته فیلم بیوگرافی جودی گارلند (Judy Garland)، بازیگر نقش اصلی فیلم The Wizard of Oz (جادوگر شهر اُز) خواهیم دید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.