جیمز وان تهیه‌کننده فیلم The Tommyknockers خواهد بود نه کارگردان آن!

18 August 2018 - 18:00

پیرو خبر دیروز مبنی بر نوشتن فیلمنامه اقتباسی توسط جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) از رمان The Tommyknockers نوشته‌ی استفن کینگ (Stephen King)، برخی سردرگمی‌ها منجر شده است طرفداران گمان کنند که جیمز وان (James Wan) بیشتر از آنچه قبلا گزارش شده در این پروژه درگیر است. حال وب‌سایت خبری Bloody Disgusting تصریح کرده است که جیمز وان تنها تهیه‌کننده این پروژه اقتباسی از رمان علمی/تخیلی استفن کینگ می‌باشد و کارگردان آن نخواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان ترسناک که در سال ۱۹۸۷ نوشته شده، داستان بابی اندرسونِ (Bobbi Anderson) نویسنده را دنبال می‌کند که شیئی غریب را که در جنگلی نزدیک دفن شده کشف می‌کند. بعدا مشخص می‌‌شود ‌که این شیء متعلق به سفینه‌ی موجودات فضایی است. The TommyKnockers موجوداتی هستند که در این سفینه ساکن‌اند. این کشف او عواقب ناخوشایندی را به دنبال دارد که شدیدا زندگی اهالی شهر کوچک هیون (Haven) در ایالت مین (Maine) را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در ماه آوریل گزارش شد که کمپانی یونیورسال حقوق سینمایی رمان استفن کینگ را به‌دست آورده و رقبایش، کمپانی‌های سونی و نت‌فلیکس را که برای کسب این حقوق تلاش می‌کردند، شکست داده است. The TommyKnockers دومین رمان پرفروش استفن کینگ است و حتی بالاتر از رمان IT قرار دارد.

پیش از این و در سال ۱۹۹۳ نیز مینی‌سریالی اقتباسی با بازی جیمی اسمیتز (Jimmy Smits) و مارگ هاگنبرگر (Marg Helgenberger) از این رمان ساخته شده بود. در سال ۲۰۱۳ نیز صحبت‌هایی از ساخت مینی‌سریالی دیگر براساس این رمان برای شبکه NBC می‌شد اما این پروژه هیچگاه عملی نشد.

درحال‌حاضر فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری براساس رمان‌های استفن کینگ در دست ساخت است از جمله سریال Castle Rock، سریال The Bone Church، سریال In the Tall Grass، فیلم Doctor Sleep و فیلم Pet Sematary.

جیمز وان نیز درحال‌حاضر مشغول کار بر روی پروژه‌های دیگری همچون سریال Swamp Thing، فیلم The Curse of La Llarona (نفرین لالورونا)، فیلم M3GAN (مگان) و فیلم Aquaman (آکوامن) می‌باشد که فیلم اخر، دسامبر امسال (آذر ۱۳۹۷) منتشر می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.