مراسم اکران خصوصی فیلم راه رفتن روی سیم در پردیس چهارسو

24 August 2018 - 14:00

مهمانی خصوصی فیلم راه رفتن روی سیم بعد از دو سال توقیف در روزیک شنبه بیست و یک مرداد ماه سال ۱۳۹۷ در پردیس سینمایی چهارسو واقع در خیابان جمهوری با حضور هنرمندان زیادی برگزار گردید.

فیلم راه رفتن روی سیم به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و به تهیه کنندگی سعید سعدی در سال ۱۳۹۵ تولید شد که پس از دو سال توقیف مجوز اکران آن صادر شده است تا در تمامی سینماهای کشور به اجرا در آید.

این کارگردان دیگر آثار ارزشمند خود، دیوانه از قفس پرید، قاعده بازی و آلزایمر را در کارنامه دارد. بازیگران مشهور سینمای ایران دراین فیلم هنرنمایی کرده‌اند که عبارت‌اند از: احمد مهرانفر، حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، هومن برق‌نورد، علیرضا استادی، مهرداد ضیایی، رسول نجفیان، مریم بوبانی و صفر محمدی، بهنام برابادی، فرزان فرهنگ‌مهر، سپهر آرین، علی باغ‌فر و میلاد رحیمی.

در خلاصه این فیلم آمده است که گروه موسیقی زیرزمینی قصد دارند رویای خود را که اجرای کنسرتی در خارج از کشور است، به تحقق در بیاورند که مشکلاتی بر سر راه آنها سبز میشود که آنها را از خروج قانونی باز می‌دارد و به سراغ شیوه‌ای غیر قانونی می‌روند و اتفاقات آن طور که انتظار داشتند پیش نمیرود.

در شب اکران خصوصی این فیلم بازیگرانی همچو احمد مهرانفر و همسر ایشان خانم مونا فائزپور، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، اندیشه فولادوند، هومن برق‌نورد و رسول نجفیان و …. و آقای محمد علیزاده خواننده خوب کشورمان همراه با گروه سون و همراه با هنرمندی گروه موسیقی بند آزادی به تماشای فیلم نشستند.

برای تماشای عکس های بیشتر سینمای روز ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز مراجعه کنید. لینک اینستاگرام: https://www.instagram.com/cinemafars.official

عکاسان: مهتاب جعفری – کتایون علاقه بندی

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.