سریال The Angel of Darkness دنباله‌ی سریال The Alienist خواهد بود

18 August 2018 - 20:30

خبری فوق العاده برای طرفداران سریال Alienist! شبکه TNT به‌طور رسمی برای ساخت The Angel of Darkness چراغ سبز نشان داد، یک سریال کوتاه جدید بر اساس دنباله‌ی کتاب پرفروش The Alienist از کیلب کار (Caleb Carr). بازیگران اصلی The Alienist دوباره به خط داستانی این سریال جدید باز خواهند گشت که از جمله‌ی این بازیگران می‌توان از: دانیل برول (Daniel Brühl)، لوک ایوانز (Luke Evans) و داکوتا فانینگ (Dukota Funning) نام برد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود یک راز قتل قدیمی در میان بدترین نقطه شهر نیویورک، 《Gilled Age》، سریال The Alienist، داستان دکتر لاسلو کریزلر (با بازی برول)، یک روانپزشک نابغه و وسواسی که در زمینه جدید و بحث برانگیز درمان آسیب‌های روانی کار می‌کند، را دنبال می‌کند. کریزلر به‌‌طور بی‌وقفه‌ای به دنبال یک قاتل روحانی‌ می‌‌گردد که پسرهای جوان را می‌کشد و تاکنون نیز هیچوقت دیده نشده است. در ادامه داستان می‌بینیم که او به جان مور (با بازی ایوانز) یک تصویرگر روزنامه، و سارا هاوارد (با بازی فانینگ) یک منشی جاه‌طلب که قرار است به اولین کارگاه زن شهر تبدیل شود، می‌پیوندد.

سریال The Alienist، اولین سریال‌ جدید سال ۲۰۱۸ است که به رکورد ۵۰ میلیون بیننده از طریق سیستم‌های چند عاملی، دست یافته است. این سریال همچنین شش نامزدی جایزه امی از جمله نامزدی در بخش بهترین سریال کوتاه را کسب کرد.

رئیس برنامه‌های تلویزیونی شبکه TNT بیان می‌کند:

ما نمی‌توانستیم بیشتر از این به جایگاهی که The Alienist پیدا کرد، افتخار کنیم، نمایشِ لایق کسب جایزه‌اش و تمام کارها و تلاش‌های باور نکردنی‌ای که بازیگران و دیگر کارکنان انجام دادند تا آن داستان و آن دوره‌ی زمانی را به زندگی کنونی ما مرتبط سازند، همگی باعث شدند که ما بیش از پیش به آنان افتخار کنیم.

او در ادامه می‌گوید:

بینندگان ما عاشق این سریال چند بعدی، شخصیت‌های بی‌انتهای آن و داستان مبارزه‌ی آن‌ها برای زندگی در شرایط و زمان‌های پیچیده، شدند. با داستان جدیدی که در Suspense Collection شبکه تدارک دیدیم، این بار بیینده‌ها را در دنیایی غوطه‌ور می‌کنیم که خودشان باید در برابر یک دشمن جدید قرار گیرند.

استودیوی تلویزیونی پارامونت (Paramount Television) و استودیوی تی ترنرز (Turner’s Studio T) به همراه اریک راث (Eric Roth) سریال The Angels of Darkness را تولید خواهند کرد. آنونیموس کونتنت (Anonymous Content)، روزالین سوئدلین (Rosaline Swedlin) و کری فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) نیز مسئول تهیه اجرایی این سریال خواهند بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.