امضای قرارداد کنیا بریس با نتفلیکس

18 August 2018 - 21:00

نتفلیکس به تازگی از امضای رسمی قرارداد با نویسنده معروف، کنیا بریس (Kenya Barris) برای تهیه برنامه‌هایی جدید مخصوص سرویس‌های در حال پخش، خبر داده است. بنابر این قرارداد چند ساله، بریس توافق کرده است که نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی تمام پروژه‌های آینده‌ی نتفلیکس را بر عهده داشته باشد‌. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نایب رئیس نتفلیکس می‌گوید:

کنیا بریس یکی از بهترین قصه‌گوهای مدرن است. کنیا در عین حال که مردم را می‌خنداند، به‌طور همزمان از صدایش برای آگاه کردن آن‌ها نسبت به جهان اطرافشان استفاده می‌کند.
صداقت او، استعداد کمدی او، و نقطه نظر منحصر به فردش، در ترکیب با آزادیِ خلاقانه‌ای که در نتفلیکس از آن لذت می‌برد، نوید ساخت داستان‌های جدید قدرتمندی را به اعضای ما در سراسر جهان می‌دهد.

بریس در مورد امضای قرارداد با نتفلیکس می‌گوید:

این کار را انجام دادم چون معتقد بودم که از طریق نتفلیکس می‌توانم داستان‌های بیشتری بگویم، و به همین دلیل بود که چنین ریسکی کردم.

او ادامه می‌دهد:

زمانی‌که که مدیر برنامه‌هایم راجع به این گاراژ کوچک، نتفلیکس، با من صحبت کرد، نمی‌دانستم که باید چه فکری کنم. اما پس از اینکه با تد (Tedd) و کیندی (Cindy) صحبت کردم، کم کم به این نتیجه رسیدم که این دکان با ۱۳۰ میلیون عضو ناقابلش، ممکن است چیز خوبی باشد. در نتیجه تصمیم گرفتم که این ریسک را قبول کنم و یک شانس به بچه‌های جدید این بلوک بدم!

نتفلیکس می‌گوید:

بریس دائما توانایی‌اش را در تعریف کردن داستان‌هایی درباره‌ تجربه‌های سیاهش در قالب طنز به ما نشان داده است.
با استعداد ذاتی‌ای که او در تشخیص اینکه چه چیزی برای حاضران خنده دار، قابل اعتماد و جالب است، می‌تواند داستان‌هایی جذاب که منعکس کننده‌ی مسائلی همچون مسائل شهری، جوانی، و زنان است، را خلق کند.

بریس بخاطر ساختن سریال کمدی black-ish که ستاره‌هایی مانند آنتونی اندرسون (Anthony Anderson) و تریسی الیس راس (Tracee Ellis Ross) در آن حضور دارند، شناخته می‌شود. black-ish داستان یک خانواده آفریقایی آمریکایی با کلاس متوسط رو به بالا را روایت می‌کند. این سریال موفق به کسب جوایز بسیاری شد از جمله جایزه Peabody برای عنوان بهترین سریال کمدی. بریس همچنین سازنده‌ی grow-ish، اسپین آف سریال black-ish نیز هست. grow-ish یک نمایش معاصر از مسائل و مشکلاتی است که دانش آموزان و مدیران مدارس در دنیای تحصیلی سطح بالاتر با آن مواجه هستند. یارا شهیدی (Yara Shahidi)، دین کول (Dean Cole)، ترور جکسون (Trevor Jackson)، فرانسیا رائیسا (Francia Raisa) و لوکا سابات (Lika Sabbat) از بازیگران این اسپین آف هستند. از دیگر آثار بریس می‌توان به Barbershop: The Next Cut (آرایشگاه: اصلاح بعدی)، Girl’s Trip (سفر دختران)، و بازسازی‌های در حال ساخت او Shaft (شفت) و Coming to America (سفر به آمریکا) اشاره کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.