استودیو USA سفارش ساخت سریال تلویزیونی جیسون بورن را داد

18 August 2018 - 21:33

در ماه آوریل اعلام شد که استودیو USA، مجموعه تلویزیونی Treadstone را می‌سازد که دنیای جیسون بورن را نشان می‌دهد‌.‌ طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، این پروژه سریال کاملی خواهد بود و تولید آن از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بطور عجیبی، استودیو USA قبل از تولید این پایلوت به آن چراغ سبز نشان داده که حاکی از علاقه و اشتیاق این استودیو به این پروژه است.

سریال Treadstone داستان اورجینالی داشته و عملکردهای حال حاضر برنامه عملیاتی CIA ملقب به Treadstone را نشان می‌دهد که عملیات پنهانی است که از پروتکل تغییر رفتار برای تبدیل مامورین به قاتلین ابر انسانی متوقف‌نشدنی استفاده می‌کند. جیسون بورن، شخصیت اصلی فرنچایز بورنِ یونیورسال پیکچرز، محصول این برنامه است‌. این سریال مامورین جدید خوابیده‌ در سراسر دنیا را نشان می‌دهد که بطور مرموزی بیدار می‌شوند تا به ماموریت مرگبارشان ادامه دهند.

تیم کرینگ (Tim Kring)، خالق قهرمانان، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال است. رامین بحرانی (Ramin Bahrani) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این پایلوت است. بن اسمیت (Ben Smith) و جفری وینر (Jeffery Weiner) از طرف استودیو Captivate تهیه اجرایی سریال را عهده‌دار می‌باشند. جاستین لوی (Justin Levy) به همراه بردلی توماس (Bradley Thomas) این سریال را برای (Imperative Entertainment) تولید می‌کنند.

سری فیلم‌های بورن اولین بار سال ۲۰۰۲ راهی سینماها شد، جایی که The Bourne Identity با بازی مت دیمون (Matt Damon) در نقش جیسون بورن، مردی که بیماری مغزی داشت و تکه‌هایی از زندگی‌اش را کنار هم می‌گذاشت و از مهارت‌های استثنایی جنگیدن برای خنثی کردن توطئه‌ CIA استفاده می‌کرد، روی پرده نقره‌ای رفت. این فیلم به موفقیت عظیمی دست یافت که سه دنباله به همراه داشت و جدیدترین آنها جیسون بورن سال ۲۰۱۶ بود که به اندازه سری‌های قبلی مورد استقبال واقع نشد و تنها ۴۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. اسپین‌آف این فیلم تحت عنوان The Bourne Legacy با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) و کارگردانی تونی گیلروی (Tony Gilroy) نمره متوسطی دریافت کرد و فروش متوسطی هم در سال ۲۰۱۲ داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.