بازی تاج و تخت: نیکولای کاستر-والدو قولِ پایان رضایت‌بخشی داد

18 August 2018 - 22:00

ستاره‌ی سریال بازی تاج و تخت، نیکولای کاستر-والدو (Nikolaj Coster-Waldau) درباره تغییر شخصیت جیمی لنستر در طول سریال، رابطه‌اش با خواهرش سرسی، و از همه مهم‌تر اطلاعاتی درباره فصل پایانی این سریال محبوب به The Wrap گفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کاستر-والدو درباره فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت گفت که این فصل رضایت‌بخش خواهد بود و همه چیز را کنار هم قرار خواهد داد:

من فیلم‌نامه را خواندم و برای دن (وایس) و دیوید (بنیوف) نوشتم و گفتم که فکر نمی‌کنم بهتر از این می‌توانستند فیلم نامه را بنویسند. منظورم این است که وقتی فیلم‌نامه را خواندم، خب من چند سال است سر این پروژه هستم و سعی می‌کنم حدس بزنم آخر داستان چه می‌شود، برای همین بعضی بخش‌ها را خوب می‌فهمیدم اما بخش‌های دیگر کاملا غافلگیر کننده بودند.

و این سریال مثل سریال‌های مرموز جنایی نبود که لحظه آخر به خودت می‌گویی، خب که چی؟ این سریال مثل تکه‌های پازل بزرگی است.

در پایان فصل هفتم، اژدهاهای دنریس (با بازی امیلیا کلارک) و ارتش بزرگ او به وستروس رفتند، جایی که سرسی بعد از مرگ فرزندانش، ملکه شده است. ارتش پادشاه شب به سمت جنوب در حال حرکت است و وقوع جنگ غیرممکن نیست.

تهیه‌کنندگان اجرایی فصل هفتم بازی تاج و تخت، دیوید بنیوف (David Benioff)، دی.بی. وایس (D.B. Weiss) و برنادت کوفیلد (Bernafette Caufield) هستند؛ گایمون کاسدی (Guymon Casady)، وینس گراردیس (Vince Gerardis)، جرج آر آر مارتین (George R.R. Martin) و بریان کاگمن (Bryan Cogman) تهیه‌کنندگان اجرایی و کریس نیومن (Chris Newman)، گرگ اسپنس (Greg Spence) و لیزا مک‌اتکنی (Lisa McAtackney) این سریال را تولید می‌کنند.

سریال بازی تاج و تخت نیمه اول سال ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.