ویل اسمیت Bad Boys 3 و Bright 2 را زودتر از Suicide Squad 2 شروع می‌کند!

19 August 2018 - 11:29

با توجه به زمان‌بندی تولید فیلم Suicide Squad 2 «جوخه‌ی انتحار ۲»، ویل اسمیت (Will Smith) ستاره‌ی پرآوازه‌ی این فیلم، زمان آن را خواهد داشت که در فیلم‌های Bad Boys For Life «پسران بد برای زندگی» (همان فیلم «پسران بد ۳») و Bright 2 «درخشان ۲» نیز هنرنمایی کند. اسمیت یکی از بزرگترین هنرپیشه‌های هالیوود در دو دهه‌ی اخیر بوده است و شهرت او عمدتا به دلیل همین بلاک‌باسترهای پر طرفدارش است. حضور با شکوه او در فیلم Bad Boys «پسران بد» در سال ۱۹۹۵ و پس از آن در فیلم Independence Day «روز استقلال» در ۱۹۹۶ و سپس Men in Black «مردان سیاهپوش» در سال ۱۹۹۷ در کسب این شهرت نقش بسزایی داشت. هر چند که این اواخر در فیلم‌های دراماتیک هم دیده شد، اما بار دیگر خبر از بلاک باسترهای او به گوش می‌رسد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیفما همراه باشید.

حضور بعدی ویل اسمیت در فیلم Aladdin «علاالدین» خواهد بود و سپس در فیلم Gemini Man از انگ لی (Ang Lee) بازی خواهد کرد. کار او در هر دوی این فیلم‌ها اکنون به پایان رسیده است. شرکت‌های سونی (Sony)، وارنر براز (Warner Bros) و نتفلیکس (Netflix ) همگی فیلم‌هایی اساسی با محوریت اسمیت در دست ساخت دارند.

GWW زمان بندی پروژه‌های پیش روی اسمیت را منتشر کرده است و در آن «پسران بد ۳» اولویت بیشتری دارد. گزارش شده است که شرکت سونی کار فیلم‌برداری بر روی سومین فیلم از این فرانچایز بسیار محبوب را در ماه نوامبر (آبان) امسال آغاز خواهد کرد و در مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) نیز به پایان خواهد برد. هنگامی که «پسران بد ۳» تمام شود، اسمیت به فیلم «درخشان ۲» که برای شرکت نتفلیکس است، می‌رود و کار روی این دنباله نیز در ماه مارس در آلمان آغاز می‌شود. البته همه‌ی اینها در شرایطی است که تولید «جوخه‌ی انتحار ۲» در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز گردد.

با توجه به اینکه سونی تاریخ اکران فیلم «پسران بد ۳» را، ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است، تعجبی ندارد که پروژه‌ی دارای اولویت اسمیت همین فیلم باشد. ویل اسمیت باز هم در کنار مارتین لارنس (Martin Lawrence) و چندین شخصیت دیگر به درخشیدن در این فرانچایز مهیج می‌پردازد. این دنباله توسط آدل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) کارگردانی می‌شود و تولید این فیلم در اواخر ۲۰۱۸ فرصت لازم را به آنها برای آماده‌سازی «پسران بد ۳» می‌دهد.

در عین حال  «درخشان ۲» نیز در حال تغییر کردن است. کارگردان دیوید آیر (David Ayer) برای به دست گرفتن این دنباله برگشته است اما آنها نویسنده‌ی فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» را برای این پروژه به خدمت گرفته‌اند. جوئل ادگرتون (Joel Edgerton) نیز آمده است تا در مقابل اسمیت در این فیلم قرار گیرد چرا که چالش‌های بین این‌دو، محوریت داستان فیلم اصلی را شکل می‌داد. فیلم اول یک سال پس از آغاز فیلم‌برداری از نتفلیکس پخش شود، بنابراین،«درخشان ۲» نیز احتمالا در ۲۰۲۰ به روی پرده‌ی سینما برود.

تاخیر در تولید «جوخه‌ی انتحار ۲» باعث شد تا عده‌ی زیادی به کار مشغول شوند. گوین اوکانر (Gavin O’Connor)، کارگردان این فیلم اواخر امسال، کار بر روی پروژه‌ی خودش با بن افلک (Ben Affleck) را آغاز خواهد. لذا وقت کار بر روی «جوخه‌ی انتحار ۲» را در این زمان نخواهد داشت. اگر همه چیز خوب پیش رود، تولید «جوخه‌ی انتحار ۲» در سال بعد آغاز خواهد شد و احتمالا در سال ۲۰۲۱ روانه‌ی سینما خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.