پیوستن بازیگران جدید به سریال کمدی One Day at a Time شبکه نت‌فلیکس

19 August 2018 - 16:00

به دنبال خبر تمدید ساخت سریال One Day at a Time برای فصل سوم در ماه مارس امسال، اکنون پایگاه خبری Deadline (ددلاین) گزارش می‌دهد که ایندیا دی بوفورت (India de Beaufort) و الکس کوجیانو (Alex Quijano) به جمع بازیگران این سریال پیوسته‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

دی بوفورت قرار است نقش ایوری (Avery)، معشوقه‌ی جدید اشنایدر (Schneider) را ایفا کند درحالی‌که کوجیانو در نقش پدر دوست پنه‌لوپه (Penelope) در مدرسه، ظاهر خواهد شد و رفته رفته نقشش کلیدی‌تر می‌شود. جالب است بدانید که نقش اشنایدر را تاد گرینل (Todd Grinnell) ایفا می‌کند؛ کسی که در واقعیت همسر دی بوفورت است و این اولین حضور دونفره‌شان در یک پروژه به عنوان زن و شوهر خواهد بود.

One Day at a Time که ریبوتی از مجموعه‌ای به همین نام ساخته‌ی نورمن لیر (Norman Lear) در سال ۱۹۷۵ است، یک کمدی خنده‌دار و دلنشین است که ماجراهای روزانه‌ی سه نسل متفاوت از یک خانواده کوبایی/ آمریکایی را که به اکراه در یک خانه کنار هم زندگی می‌کنند به تصویر می‌کشد. یک مادر مطلقه و یک کهنه سرباز نظامی که کامیابی‌ها و مصیبت‌هایی را که با آمدن دو فرزند قدرت‌طلب به وجود می‌آیند، از سر می‌گذرانند و در این راه از مادر مدرسه قدیمی‌شان و مدیر ساختمان که زنی است فوق‌العاده رازدار، کمک می‌گیرند. با دیدی امروزی می‌توان این سریال را یک نگاه اجمالی به آنچه نامش “زندگی” است دانست؛ با همه لحظات خوب و بدش و اینکه چگونه آدم‌های اطراف شما، همه آن لحظات را ارزنده می‌سازند.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: ایزابل گومز (Isabelle Gomez) در نقش النا (Elena)، ریتا مورنو (Rita Moreno) در نقش لیدیا (Lydia)، استفن توبولسکی (Stephen Toblowsky) در نقش دکتر لسلی برکویتز (Leslie Berkowitz)، مارسل روئیز (Marcel Ruiz) در نقش الکس (Alex) و جاستینا ماچادو (Justina Machado) در نقش پنه‌لوپه.

فصل سوم این سریال ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای خواهد بود و تهیه‌کنندگان اجرایی آن عبارتند از: گلوریا کالدرون کلت (Gloria Calderon Kellett) و مایک رویس (Mike Royce)، مایکل گارسیا (Michael Garcia) و برنت میلر (Brent Miller) و نورمن لیر.

One Day at a Time توسط بخش تلویزیونی کمپانی سونی برای شبکه نت‌فلیکس تهیه و تولید می‌شود.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.