شایعه: بندیکت کامبربچ برای فیلم Doctor Strange 2 دستمزد زیادی خواهد گرفت!

19 August 2018 - 17:00

گزارش شده است که به بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) برای بازی در فیلم Doctor Strange 2 «دکتر استرنج ۲» پول زیادی پرداخت می‌شود. استودیو مارول، معروف به این است که بازیگران را به ستاره تبدیل می‌کند اما هیچ کدام از آنها به اندازه‌ی بندیکت کامبربچ برای ایفای نقش استفان استرنج (Stephen Strange) در دنیای سینماتیک مارول پول نمی‌گیرند، چرا که او در راس لیست بازیگران مورد علاقه‌ی هواداران بود. فیلم انفرادی دکتر استرنج، فیلمی موفق بود اما شهرت زیاد او در بین هواداران به خاطر فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» بود. در این فیلم (مقداری هم در فیلم ثور: راگناروک) بود که کامبربچ قدرت بازیگری‌اش را به رخ کشید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تا کنون به صورت رسمی از «دکتر استرنج ۲» صحبتی به میان نیامده است، اگرچه کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس مارول گفته است که ساخت این فیلم در برنامه‌های استودیو است. اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردان «دکتر استرنج» نیز انتظار دارد تا برای دنباله‌ی این فیلم دست به کار شود اما هنوز چیزی در این زمینه اعلام نشده است.

شایعه‌ای جدید در مجله‌ای بریتانیایی به نام  Mirror بیان می‌دارد که کامبربچ قرار است تا پول زیادی برای بازی در «دکتر استرنج ۲» بگیرد که این رقم می‌تواند از ۵ میلیون یورو (۶٫۴ میلیون دلار) تا ۷٫۵ میلیون یورو (۹٫۶ میلیون دلار) برسد. این افزایش دستمزد پس از این است که گزارش شد کامبربچ برای بازی در فیلم‌های «دکتر استرنج»، «ثور: راگناروک»، «انتقام جویان: نبرد ابدیت» و «انتقام جویان ۴» ۴٫۲ میلیون یورو گرفته است.

اگرچه کامبربچ به نوعی در استودیو مارول به علت قراردادهای زیادی که بسته است، حبس شده است! اما با توجه به این مقدار دستمزد، او باید خوشحال هم باشد. کامبربچ در حال حاضر یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای سینماتیک مارول است و شایسته‌ی این درامد نیز است.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که مارول قرار است تا در فصل بهار، تولید فیلم دیگری را شروع کند که می‌تواند «دکتر استرنج ۲» باشد و این نیز یکی دیگر از رازهای دنیای سینماتیک مارول است. البته برای هوداران «دکتر استرنج» خبر خوب این است که دنباله‌ی این فیلم ممکن است مثل Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهشکان ۳» در جدول زمان‌بندی مارول جایی داشته باشد. تولید فیلم «نگهبانان کهشکان ۳» در اوایل سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) آغاز خواهد شد و در ماه مه سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت؛ اما «دکتر استرنج ۲» احتمالا بعد از آن خواهد بود. امیدواریم جزئیات بیشتری هرچه زودتر منتشر شود، طوری که جایگاه «دکتر استرنج ۲» بیشتر در دنیای سینماتیک مارول مشخص شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.