نسخه سه‌بعدی کاراکتر محبوب هومر سیمپسون به چه شکل است؟!

19 August 2018 - 18:00

بدون‌ شک هومر سیمپسون (Homer Simpson) یکی از کاراکترهای محبوب در تاریخ انیمیشن است اما تصور نسخه سه‌بعدی آن به‌واقع ترسناک است! درحالی‌که فرایند تبدیل شدن او به شخصیتی احمق و دوست‌داشتنی به تدریج اتفاق افتاد و درواقع پدر شدن او رخدادی افتضاح بود، هومر در طی سه دهه پخش مجموعه تلویزیونی The Simpsons (سیمپسون‌ها) از شبکه فاکس، همواره موجبات لذت و شادی تماشاگران را فراهم آورده است. این شخصیت که صداپیشه آن دن کستلانتا (Dan Castellaneta) می‌باشد، به خصایص بسیاری مشهور است؛ از آوای دلهره‌آور d’oh و عشقش به دونات گرفته تا فریادهای بلندش. با سینماگیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در مجموعه The Simpsons (سیمپسون‌ها) تصویر شده، هومر کاراکتری ساده‌لوح، احمق و دوست‌داشتنی است. شکل او نامعمول و تقریبا کچل است اما کماکان چیزی جذاب در چهره او وجود دارد. با این حال، اگر آنچه در فرمت انیمیشن این کاراکتر جذاب به نظر می‌رسد را به نسخه‌ای سه‌بعدی تبدیل کنیم، حاصل بسیار ناگوار و مخوف خواهد شد. از آنجایی که اینترنت دوست دارد کارهایی را انجام دهد که احتمالا نباید انجام شوند، هنرمندی کاراکتر هومر را به نسخه سه‌بعدی تبدیل کرده است. این هنرمند میگوئل واسکوئز (Miguel Vasquez) است که به سبب تخصص در همین سه‌بعدی‌ کردن شخصیت‌های کارتونی شهرت دارد. در ادامه می‌توانید تصویری را که این هنرمند از نسخه سه‌بعدی هومر در اکانت شخصی‌اش در توییتر منتشر کرده است، تماشا کنید:

این نسخه از هومر پیرتر از هومر شناخته‌شده است و هر لحظه ممکن است چشمهایش از حدقه بیرون بزنند. به‌هرحال درسی که می‌توان از این تصویر گرفت این است که شخصیت‌های کارتونی هیچگاه نباید به واقعیت تبدیل شوند. با این همه، واسکوئز علی‌رغم دریافت واکنش‌های منفی از این کارش همواره به آن ادامه داده است.

فصل سی‌ام مجموعه The Simpsons (سیمپسون‌ها) برای شکستن رکوردها پاییز امسال بازمی‌گردد. گزارش‌های اخیر اظهار داشته‌اند که با وجود خرید استودیوی تلویزیونی فاکس توسط دیزنی، شبکه فاکس تمایل دارد ساخت و پخش این مجموعه را تا زمانی که بازیگران و سازندگان آن مایل باشند، ادامه دهد. با این همه باید منتظر ماند و دید که آیا هومر، خانواده‌اش و سایر ساکنان شهر اسپرینگفیلد (Springfield) بعد از این فصل به حیات تلویزیونی خود ادامه می‌دهند یا خیر.

تاریخ دقیق پخش فصل سی‌ام این مجموعه ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۸ مهر ۱۳۹۷) است.

منبع:screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.