دستور ساخت سریال Watchmen توسط شبکه HBO داده شد

19 August 2018 - 20:05

پس از شایعاتی مبنی بر این که قرار است شبکه HBO ساخت سری جدیدی از سریال Watchmen «واچ من» را شروع کند، بالاخره این شبکه دستور ساختش را تایید کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا که این شبکه به ساخت سریال واچ من چراغ سبز نشان داده است، قرار است که این پروژه توسط دیمون لیندلوف «Damon Lindelof» نوشته و کارگردانی شود. هنوز جزئیات زیادی از سریال واچ من منتشر نشده است، اما ما می‌دانیم که این سریال در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

در یک دوره زمانی، با ابرقهرمان‌ها همانند مجرم‌ها رفتار می‌شد، واچ من یک نوستالژی از رمان گرافیکی است، درحالی که تلاش می‌کند چیز جدیدی را برای ارائه دادن به ارمغان بی‌آورد. رمان اصلی این اثر در دنیای کمیک‌ها پیشگام بوده است.

HBO در یک پست نوشت: این سریال با اتفاقات کمیک شروع می‌شود، اما در ادامه عناصر و بخش‌های مختلف داستانی به آن اضافه خواهند شد. چندی پیش لیندلوف «Lindelof» گفته بود که این سریال قرار نیست که یک دنباله برای فیلم یا ریبوتی از آن باشد. داستان این سریال در جهانی روایت می‌شود که سازندگان آن به سختی آن‌ را طراحی کرده‌اند.

اولین فیلم واچ من در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، زمانی که زک اسنایدر کارگردان این فیلم، تصمیم گرفت که اثری از روی رمان گرافیکی Watchmen بسازد. شبکه HBO در سال ۲۰۱۴ به شدت تلاش کرد تا بتواند سریالی از روی این رمان گرافیکی بسازد، اما موفق به انجامش نشد. لیندوف دارای تاریخچه‌ای از همکاری‌ها با شبکه HBO است . او چندی پیش کار فصل سوم سریال تحسین برانگیز The Leftovers را به پایان رسانده.

رمان گرافیکی واچ من اولین بار در سال ۱۹۸۶ توسط دی سی منتشر شد. این رمان شامل یک مجموعه ۱۲ قسمتی بود که توسط آلن مور «Alan Moore» نوشته شد و دیو گیبونز «Dave Gibbons» کار طراحی آن را انجام داد. این سری از رمان‌ها برای این که قهرمانان بالغ‌تر و فضایی تاریک‌تر را به تصویر کشیده بود، با واکنش‌های خوبی رو به رو شد. در سال ۲۰۰۵ این سری از رمان، در لیست ۱۰۰ رمان برتر قرن ۲۰ قرار گرفت.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.