شایعه: سال آینده فیلم برداری فیلم Doctor Strange 2 شروع می‌شود

19 August 2018 - 20:46

بر طبق گزارش میرور «Mirror»، فیلم برداری فیلم Doctor Strange 2 «دکتر استرنج ۲» در بهار سال بعد، یعنی ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و این به این معنی است که Doctor Strange 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

همچنین ممکن است که کامبربچ «Cumberbatch» برای بازی در این فیلم ۹٫۵ میلیون دلار دریافت کند، یعنی ۶ برابر بیشتر از دستمزی که وی در Doctor Strange دریافت کرده است. با این حال، طرفداران سریال شرلوک «Sherlock»،باید کمی بیشتر برای پخش فصل جدید این سریال صبر کنند.

یکی از منابع نزدیک میرور اعلام کرده است:

بندیکت «Benedict» به یک بازیگر بزرگ در جهان مارول تبدیل شده است. با توجه به این که زمزمه‌هایی از ساخت فیلم Doctor Strange 2 در سال ۲۰۲۰ وجود دارد، باید منتظر خبر ساخت فصل پنجم سریال شرلوک در سال ۲۰۲۰ باشیم.

اما  نباید تعجب کرد، چون احتمال دارد که مارول برنامه‌های دیگری برای ساخت Doctor Strange داشته باشد، همچنین تمامی برنامه‌های این استودیو برای بعد از اکران فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» مخفی است. فیلم Spider-Man: Far From Home «اسپایدرمن: دور از خانه» پروژه‌ی فاز چهارم مارول است که درحال فیلم برداری است.

استودیو مارول هنوز زمان فیلم برداری Doctor Strange 2 را اعلام نکرده است، اما امیدواریم که این شخصیت را دوباره در فیلم انتقام جویان ۴ ملاقات کنیم.

منبع: comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.