بازیگر سریال مردگان متحرک در فیلم Snowpiecer بازی می‌کند

19 August 2018 - 21:30

اقتباس جدید TNT از Snowpiercer حرکت بزرگی است و حالا ددلاین گزارش داده که استیون اُگ (Steven Ogg) نیز در آن بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اُگ که برای بازی در سریال مردگان متحرک در نقش نیگان و فیلم Grand Theft Auto V در نقش تروور فیلیپس شناخته شده، نقش پایک، رهبر Tail که مجرم حرفه‌ای بود که در زمان Freeze از زندان فرار کرد و بعنوان یک جنگجو برای مردم مبارزه کرد؛ را بازی می‌کند.

در این سریال، ایدو گلدبرگ (Iddo Goldberg) نقش بنت، یکی از مهندسینی که قطار را طراحی کرد و رازهای پنهانی قطار را مخفی نگه داشت، را ایفا می‌کند. داوید دیگز (Daveed Diggs)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، مایکی سامنر (Mickey Sumner)، سوزان پارک (Susan Park)، بنجامین هی (Benjamin Haigh)، ساشا فرولوا (Sasha Frolova)، کیتی مک‌گوینس (Katie McGuinness)، الیسون رایت (Alison Wright) و آنالیز باسو (Annalise Basso) نیز در این سریال بازی می‌کنند.

کارگردان فیلم Doctor Strange، اسکات دریکسون (Scott Derrickson) این پایلوت را کارگردانی کرده است. هرچند دریکسون بخاطر عدم توافق با TNT برای فیلم‌برداری مجدد سریال بازنگشت. دریکسون در صفحه توییتر خود نوشت: فیلم‌نامه ۷۲ صفحه‌ای سریال تلویزیونی Snowpiercer نوشته‌ی جاش فریدمن، بهترین نوشته‌ای است که خواندم‌. پایلوتی که من از روی این فیلم‌نامه ساختم بهترین کار است. شوررانر جدید سریال نظر دیگری دارد. من برای فیلم‌برداری مجدد باز نمی‌گردم‌.

فریدمن نیز در ماه ژانویه از این سریال کناره‌گیری کرد. استودیو TNT جرم میسون (Graeme Mason) را بعنوان شورانر جدید سریال انتخاب کرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای این سریال مشخص نشده اما شاید سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ پخش شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.