کارگردان Get the Gringo فیلم Rambo 5 را می‌سازد

19 August 2018 - 22:00

بنظر می‌رسد پاسخ این سوال که کارگردان Rambo 5 کیست، داده شده و طبق گزارشات، سازنده Get the Gringo برای این کار استخدام شده است. در حالی که سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) قبلا در کارگردانی نقش داشته، مشخص نیست مانند سری قبلی این فرنچایز، کارگردان باشد یا نه‌. طبق گزارشات صورت گرفته، آدرین گرانبرگ (Adrian Grunberg) کسی است که برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده و فیلم‌برداری را به زودی آغاز می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فرنچایز رامبو از زمانی که سری آخر آن در سال ۲۰۰۸ اکران شد؛ آینده نامطمئنی داشته است. برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سریال تلویزیونی رامبو به هم خورده و استالونه اعلام کرد که او از بازی در این نقش بازنشسته شده است. هرچند شایعات مربوط به این فیلم از سال ۲۰۱۶ بر سر زبان‌ها افتاد و تا اوایل امسال چیزی تایید نشد. همه چیز با پوسترهای Cannes و صحبت استالونه درباره رامبو ۵ در رسانه‌ها شروع شد. جزییات مربوط به داستان و نوارهای تست بازیگران بصورت آنلاین منتشر شدند که حاکی از پیشرفت سریع فیلم هستند.

با اینکه استالونه در فیلم‌نامه دست داشته، این بازیگر این بار روی صندلی کارگردان نخواهد نشست. طبق گفته GWW، گرانبرگ، فیلم‌ساز برجسته، رسما سکان‌دار این پروژه شده است. گرانبرگ برای ساخت فیلم Get the Gringo در سال ۲۰۱۲ و How I Spent My Summer Vacation شناخته شده است. او اخیرا کارگردان دوم Narcos و دستیار اول کارگردان Jack Reacher: Never Go Bavk و Sense 8 نیز بوده است.

گفته می‌شود داستان رامبو ۵ درباره تلاش قهرمان داستان برای نجات گروهی از دختران معصوم است که قاچاق شده‌اند و شخصیت اصلی فیلم با یک روزنامه‌نگار برای کمک به قربانیان در مرز مکزیک و سرزمین بی‌قانونی همکاری می‌کند.‌ برای همین گرانبرگ گزینه خوبی برای هدایت این پروژه است. با اینکه فیلم در چند لوکیشن مانند اسپانیا و بلغارستان فیلم‌برداری می‌شود، تجربه او برای فیلم‌برداری مکزیک بخاطر سریال Narcos مفید واقع می‌شود.

در گزارش دیگری آمده که فیلم‌برداری ماه آینده (سپتامبر) آغاز می‌گردد و بازیگران به زودی اعلام می‌شوند. با توجه به اینکه استالونه ۷۰ سال دارد، جالب است ببینیم چطور از پس صحنه‌های اکشن فیلم بر می‌آید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.