Nightmare Before Christmas و Hocus Pocus به سینما باز خواهند گشت

19 August 2018 - 22:30

فیلم‌های کلاسیک شبحیِ دیزنی،《The Nightmare Before Christmas》 (کابوس قبل از کریسمس) و《Hocus Pocus》 دوباره به عنوان فیلم‌های منتخب طرفداران به سالن‌های نمایش بازمی‌گردند. این دو فیلم در سال ۱۹۹۳ منتشر شدند و امسال، سالگرد ۲۵ سالگی‌شان را جشن خواهند گرفت.
The Nightmare Before Christmas که یک فیلمِ کریسمسی یا هالووینی است [فیلمی که موقع کریسمس یا هالووین تماشا می‌کنند] (یا شاید هم هر دوی آن‌هاست)، در کنار Hocus Pocus، در ماه اکتبر بینندگان زیادی داشتند و دارای لباس‌هایی الهام بخش برای شرکت در کریسمس و هالووین بودند ، از این رو دیزنی، برگرداندن این فیلم‌ها به سالن‌های نمایش را بهترین شکل برای برگزاری سالگرد آن‌ها دانست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو فیلم به فیلم‌های مناسبتیِ معروفی تبدیل شده‌اند که طرفداران پر و پا قرص خود را دارند، در این بین Nightmare Before Christmas همیشه بین مردم دارای محبوبیت زیادی بوده است، اما در مورد فیلم Hocus Pocus، زمان زیادی سپری شد تا این فیلم طرفداران خود را پیدا کند. این دو فیلم به یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم هالووین در پارک دیزنی تبدیل شده‌‌اند و به دنبال شهرت روز افزونشان، دیزنی را به فکر پخش دوباره‌ی خود واداشته است. در حالی که ستاره‌های این فیلم‌ها تمایل خود را برای بازی در نقش‌های پیشین‌شان ابراز کرده‌اند، دیزنی از برنامه‌هایش برای ساخت آن به عنوان یک فیلم در Disney Channel TV خبر داد‌. تیم بورتون (Tim Burton) که اظهارکرده هیچ علاقه‌ای برای خلق یک پایان برای Nightmare Before Christmas ندارد، اخیرا با استفاده از کتاب کامیک آن، به یک ایده برای ادامه‌‌ی داستان دست یافته است.

خبرگزاری CBR می‌گوید که دیزنی وعده‌ی پخش دوباره‌ی این دو فیلم در سالن‌های نمایش را داده است، دیزنی این برنامه را به‌ عنوان بخشی از پروژه‌ی D23 Spooktacular Funniversary خود می‌خواهد. اگر طرفداران می‌خواهند این فیلم‌های کلاسیک را دوباره روی پرده‌‌ی سینما ببیند، ابتدا باید به عضویت D23 (باشگاه مخصوص هواداران Disney) درآیند. اعضای این باشگاه می‌توانند فیلم‌ها را روی سینماهای منتخب دیزنی در آمریکا ببینند، مکان‌هایی مانند Disney Studios در کالیفرنیا یا Disney World در فلوریدا.

تنها موضوع ناراحت کننده‌ی تمام این ماجراها این است که طرفداران به‌جای اینکه بتوانند تاریخ پخش هر دو فیلم را روی تقویم مشاهده کنند، باید انتخاب کنند که کدام یک از این دو فیلم را می‌خواهند ببیند. این می‌تواند یک تصمیم بسیار سخت تلقی شود، بخصوص برای طرفداران پروپاقرص دیزنی. با این وجود، سال‌هاست که دیزنی تجربه‌های منحصر به فردی را به اعضای D23 خود هدیه داده است، و بنظر می‌رسد که که اکنون نیز ممکن است در کنار پخش Nightmare Before Christmas، فیلم Hocus Pocus را به‌عنوان نمایش ویژه، به طرفداران خود هدیه دهد.

به نظر می‌رسد این دو فیلم‌ کلاسیک که با تکیه بر طرفداران خود و جایگاهشان در فرهنگ پاپ، تا امروز ماندگار شده‌اند، با گذشت سال‌ها نیز بر محبوبیت‌شان افزوده خواهد شد. هالووین یک فرصت بسیار مناسب برای تماشا کردن فیلم‌های مورد علاقه است و حتی اگر طرفداران نمی‌توانند این فیلم‌های انحصاری را در سینما تماشا کنند، حداقل می‌توانند از این موضوع مطمئن باشند که دیزنی هرسال فیلم‌های شبحی خود را بازسازی خواهد کرد، و سال‌های بعد می‌توانند آن‌ها را ببینند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.