پوستر کاراکترهای فیلم ترسناک Three From Hell

20 August 2018 - 21:00

راب زامبی (Rob Zombie)، کارگردان فیلم ترسناک Three From Hell، پوستر کاراکترهای این فیلم را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در این فیلم بار دیگر همسر راب، شری مون زامبی (Sheri Moon Zombie) را در نقش کاراکتر همیشگی‌اش، ورا-الن “بیبی” (Vera-Ellen “Baby”) خواهیم دید. در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید پوسترها را تماشا کنید:

بیل مسلی (Bill Moseley) نیز دوباره در نقش اوتیس دریفتوود (Otis Driftwood) و سید هیگ (Sid Haig) در نقش کاپیتان اسپالدینگ (Spaulding) در Three From Hell ظاهر خواهند شد. همچنین جف دنیل فیلیپس (Jeff Daniel Phillips) را در نقش ویرجیل دالاس هارپر (Virgil Dallas Harper) خواهیم دید. دیگر بازیگران این پروژه سرشناسانی همچون دنی ترخو (Danny Trejo)، کلینت هاوارد (Clint Howard)، ریچارد بریک (Richard Brake)، دی والاس (Dee Wallace) و آستین استوکر (Austin Stoker) هستند.

Three From Hell دنباله‌ای بر فیلم سال ۲۰۰۵ زامبی به نام The Devil’s Rejects (مطرودین شیطان) می‌باشد که خود این فیلم دنباله‌ای بود بر فیلم House of 1000 Corpses (خانه ۱۰۰۰ جسد) او در سال ۲۰۰۳٫ در پایان فیلم قبلی، سه کاراکتر به شکوه و جلال خاصی رسیدند و قرار بود کمپانی Lionsgate که از اواسط سال ۲۰۰۰ برای ساخت پروژه‌های ترسناک حریص شده بود، فیلم را در قالب سریالی ادامه دهد اما این تصمیم هیچگاه عملی نشد. حال باید منتظر ماند و دید که Three From Hell چه تاریخی به سینماها می‌آید و خانواده فایرفلای (Firefly) به چه نحوی از گورشان بازگردانده می‌شوند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.