پیوستن بن بارنز به سریال Gold Digger

20 August 2018 - 23:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، بن بارنز (Ben Barnes) به سریال Gold Digger شبکه‌ی BBC پیوسته است. این اولین همکاری او با BBC پس از ده سال است. بارنز در این سریال در کنار جولیا اورموند (Julia Ormond) به ایفای نقش خواهد پرداخت که کاراکتر جولیا دی (Julia Day) را بازی می‌کند. بارنز نیز نقش بنجامین گلدینگ (Benjamin Golding) را ایفا خواهد کرد؛ خریداری ۳۰ ساله با گذشته‌ای پنهان که به زنی مسن (اورموند) برمی‌خورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

Gold Digger داستان جولیا دی را روایت می‌کند؛ مادر و همسری که تمام عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده و حال وارد رابطه عاشقانه با گلدینگ شده است که ۲۵ سال از او جوان‌تر است. در ادامه سریال به اثرات رابطه غیرمتعارف آن‌ها بر خانواده جولیا می‌پردازد و رازهای گذشته هر دو آن‌ها برملا می‌شود و تحقیقاتی آغاز می‌گردد که بررسی می‌کند آیا بنجامین همان یابنده طلایی است که فکرش را می‌کنند یا خیر.

سازنده و نویسنده سریال، مارنی دیکنز (Marnie Dickens) خواهد بود و سریال ۶ اپیزود خواهد داشت که ۳ اپیزود اول آن را ونسا کاسویل (Vanessa Caswill) کارگردانی خواهد کرد. همچنین تیم برادلی (Tim Bradley) تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود. تهیه‌کنندگان اجرایی Gold Digger لورا مکی (Laura Mackie)، سالی هینز (Sally Haynes)، الیزابت کیلگاریف (Elizabeth Kilgarriff) و مارنی دیکنز خواهند بود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.