شایعه: کارگردان فیلم Deadpool 3 دیوید لیچ خواهد بود

21 August 2018 - 09:00

طبق شایعاتی جدید، نه‌ تنها Deadpool 3 «ددپول ۳» وجود خواهد داشت، بلکه دیوید لیچ «David Leitch» هم دوباره کارگردان آن خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Deadpool 1 موفقیتی عجیب و دور از انتظاری را کسب کرد، تا جایی که طرفداران آن، قبل از رفتن نسخه دومش بر روی پرده سینما، خواستار نسخه سوم آن بود. رایان رینولدز «Ryan Reynolds» با اعلام نظرش در مورد عدم وجود Deadpool 3، طرفداران را کمی ناامید کرد. با ادغام شدن Disney و Fox، نگرانی‌ها راجب این سری بیشتر شد. اما نشانه‌ها می‌گویند که دیزنی قصد ندارد این سری را به راحتی رها کند.

با این که هنوز آینده سری فیلم‌های Deadpool مشخص نیست، اما قطعاً باز هم شاهد حضور شخصیت Deadpool بر روی پرده‌ نقره‌ای خواهیم بود. رینولدز می‌گوید که دلش می‌خواهد نقشش را در فیلم X-Force «اکس فورس» بازی کند که توسط درو گودارد «Drew Goddard» کارگردانی می‌شود. اولین دیدار طرفداران Deadpool با X-Force در Deadpool 2 اتفاق افتاد. در حال حاظر، رینولدز «Reynolds» و جاش برولین «Josh Brolin» و زازیه بتز «Zazie Beetz» بازیگران تایید شده فیلم X-Force هستند.

سایت Geeks Worldwide گزارش می‌دهد که دیوید لیچ کارگردان Deadpool 2، کارگردان Deadpool 3 هم خواهد بود. اما با توجه به موفقیت‌هایی که Deadpool 2 به دست آورد، می‌توان گفت که این شایعه می‌تواند تا حدودی درست باشد.

اگر دیوید لیچ کارگردان Deadpool 3 باشد، باید گفت که احتمالاً کار تولید این فیلم حداقل تا یک سال آینده شروع نخواهد شد. لیچ قرار است کارگردان اسپین‌آف سری Fast & Furious «سریع و خشن» به نام Hobbs & Shaw و یک فیلم اقتباسی از بازی The Division باشد. این موضوع باعث می‌شود که کار شروع تولید فیلم Deadpool 3 به تاخیر بی‌افتد.

به نظر می‌رسد که فیلم بعدی بیشتر بر روی گروه X-Force تمرکز کند. کار تولید فیلم X-Force فعلا به تاخیر افتاده است، زیرا گادارد «Goddard» درحال انجام کارهای نهایی پروژه Bad Times at the El Royale می‌باشد. با این حال، باز هم طرفداران بر این باوراند که طولی نمی‌کشد تا Deadpool و یارانش دوباره بازگردند. باب ایگر «Bob Iger» مدیر اجرایی دیزنی، علاقه خود را به ساخت ادامه سری Deadpool با درجه سنی R «بزرگسال» اعلام کرده است. هنوز مشخص نشده است که دیزنی تا چه حد می‌خواهد به سری فیلم‌های Deadpool آزادی ببخشد، اما حداقل به نظر می‌رسد که دیزنی هنوز نمی‌خواهد المان‌هایی که در دو فیلم اول باعث موفقیت‌شان شده است را تغییر بدهد. هنوز تمام اخباری که درباره فیلم‌های Deadpool 3 و X-Force منتشر شده‌اند، در حد شایعه می‌باشند. اما طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که در فیلم بعدی Deadpool، همان احساساتی را از فیلم دریافت کنند، که در دو فیلم قبلی دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.