انتشار نخستین تریلر فیلم Outlaw King توسط نت‌فلیکس

21 August 2018 - 22:30

شبکه نت‌فلیکس نخستین تریلر فیلم Outlaw King (پادشاه یاغی) به کارگردانی دیوید مک‌کنزی (David Mackenzie) و با بازی کریس پاین (Chris Pine)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، بیلی هاول (Billy Howle)، تونی کوران (Tony Curran) و استیون دیلین (Stephen Dillane) را منتشر کرد. در ادامه و همراه با سینماگیمفا می‌توانید نظاره‌گر این تریلر باشید:

پاین در این فیلم در نقش رابرت دی بروس (Robert the Bruce)، پادشاه اسکاتلندی‌ها و پیو در نقش همسرش، الیزابت دی برگ (Elizabeth de Burgh) ظاهر خواهند شد. فیلم نمایش مشاجره طولانی اسکاتلند و انگلیس بر سر دارایی­‌های استعماری است که نتیجه‌­ی آن به قدرت رسیدن رابرت، شکست ناگهانی او و سرانجام بازگشت به آنچه که بود را به نمایش می‌گذارد. در نهایت جان (John) پادشاه انگلستان، رابرت را به عنوان یک فرد قانون‌شکن مورد خطاب قرار می­‌دهد که دلیل عنوان فیلم نیز همین مسئله است.

مک‌کنزی علاوه بر کارگردان، تهیه‌کننده این پروژه می‌باشد و در نوشتن فیلمنامه آن نیز همکاری داشته است.

Outlaw King (پادشاه یاغی) به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال جهانی ۲۰۱۸ تورنتو، ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به نمایش درخواهد آمد اما تاریخ اکران گسترده آن در سینماهای سراسر جهان ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۸ آبان ۱۳۹۷) است.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.