اضافه شدن بازیگران جدید به سریال Magnum P.I

21 August 2018 - 12:00

طبق گزارش Entertainment Weekly، کن جیونگ (Ken Jeong) و کارل ویترز (Carl Weathers) به ریبوت جنایی Magnum P.I (مگنوم، کاراگاه خصوصی) شبکه CBS پیوسته‌اند. جیونگ و ویترز در فصل اول این سریال و در نقش‌هایی مهمان ظاهر خواهند شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

جیونگ در این سریال در نقش لی جی-وان (Lee Ji-Won) حضور خواهد یافت؛ یک محقق خصوصی محلی که با مگنوم پوکر بازی می‌کند و ویترز نقش دن (Dan) را ایفا خواهد نمود که یکی از نیروهای مدرسه قدیمی دریایی است و در رابطه با دزدیده شدن ۳۵۰ پوند ماهی به ارزش ۳۵۰ هزار دلار از مگنوم درخواست کمک می‌کند.

سریال اصلی بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ و با بازی تام سلک (Tom Selleck)، جان هیلرمن (John Hillerman)، راجر ای. موسلی (Roger E. Mosley) و لری مانتی (Larry Manetti) پخش می‌شد و درباره مامور سابق Navy SEAL است که شرکت PI را اداره می کند. این فیلم که توسط دونالد پی. بلیساریو (Donald P. Bellisario) و گلن ای. لارسون (Glen A. Larson) ساخته شد، سلک را در نقش ایندیانا جونز (Indiana Jones) در اختیار گرفت که در سال ۱۹۸۴ جایزه امی را برای او به ارمغان آورد و او را شخصیت برجسته دهه ۸۰ میلادی کرد. شبکه ABC سعی بر ساخت ریبوت این سریال در سال ۲۰۱۶ داشت که قرار بود توسط اوا لانگوریا (Eva Longoria) و جان راجرز (John Rogers) ساخته شود.

بازیگران سری جدید Magnum P.I (مگنوم، کاراگاه خصوصی) عبارتند از: جی هرناندز (Jay Hernandez) در نقش مگنوم، زکری نایگتون (Zachary Knighton) در نقش ریک رایت (Rick Wright)، استیون هیل (Stephen Hill) در نقش تئودور کالوین (Theodore Calvin) و پردیتا ویکس (Perdita Weeks) در نقش جولیت هیگینز (Juliet Higgins).

پیتر لنکووف (Peter Lenkov) و اریک گوگنهایم (Eric Guggenheim) که پیش از این در سریال Hawaii Five-0 (هاوایی فایو-او) از همین شبکه با یکدیگر همکاری داشتند، وظیفه نگارش فیلمنامه این سریال را نیز بر عهده دارند. جاستین لین (Justin Lin) کارگردان نسخه آزمایشی این پروژه بود. تهیه‌کنندگان اجرایی Magnum P.I (مگنوم، کاراگاه خصوصی) عبارتند از: جان دیویس (John Davis)، جان فاکس (John Fox)، دنیل وودرو (Danielle Woodrow)، پیتر لنکووف، اریک گوگنهایم و جاستین لین. استودیو تلویزیونی شبکه CBS با همکاری بخش تلویزیونی یونیورسال این پروژه را تهیه و تولید می‌کند.

Magnum P.I (مگنوم، کاراگاه خصوصی) از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲ مهر ۱۳۹۷) از شبکه CBS پخش خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.