کمپانی سونی با همکاری کمپانی Platinum Dunes فیلمی ترسناک با حال‌و‌هوای کریسمس می‌سازد

21 August 2018 - 12:20

مطابق با گزارش Deadline، کمپانی سونی طرح نویسندگان، پاتریک ملتون (Patrick Melton) و مارکوس دانستان (Marcus Dunstan) از کمپانی Platinum Dunes را برای ساخت فیلمی ترسناک با حال‌وهوای کریسمس پذیرفته است. کمپانی Platinum Dunes تهیه‌کنندگی فیلم A Quiet Place «مکانی آرام» اثر ترسناک موفق ساخته‌ی جان کراسینسکی (John Krasinski) را که در ماه آوریل اکران شد، بر عهده داشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با توجه به گزارش این خبرگزاری، این اثر بدون نام که فیلمی ترسناک با حال‌وهوای کریسمس توصیف شده در مایه‌های فیلم‌های I know What You Did Last Summer «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» و Scream «جیغ» خواهد بود. این پروژه توسط آرون جانوس (Aaron Janus)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم «مکانی آرام» به کمپانی سونی آورده شد.

ملتون و دانستان تاکنون نویسندگی تعدادی از فیلم‌های مجموعه‌فیلم Saw «اره» و نیز پروژه‌های دیگری نظیر The Collection و The Neighbour «همسایه» را بر عهده داشته‌اند. آن‌ها همچنین در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم Scary Stories To Tell in the Dark «داستان‌هایی ترسناک برای گفتن در تاریکی» به همراه گیلرو دل تورو (Guillermo del Toro)، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار هستند. این فیلم قرار است سال آینده اکران شود.

فیلم «مکانی آرام» که با بودجه‌ی ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد در سراسر جهان ۳۳۱ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم یک پدیده‌ی حقیقتا فرهنگی بود که تجربه‌ی تماشای فیلم را برای میلیون‌ها بیننده دگرگون کرد. «مکانی آرام» تریلری اصیل است و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که باید در سکوت زندگی کنند تا توجه موجودات اسرارآمیزی را که توسط صدا شکار خود را پیدا می‌کنند، به سمت خود جلب نکنند. اِولین (Evelyn) و لی (Lee) که می‌دانند حتی کوچک‌ترین نجوا یا صدای پا می‌تواند مرگ را به ارمغان بیاورد مصمم‌اند به هر قیمتی شده راهی برای محافظت از فرزندان خود بیابند و در ضمن نحوه‌ی مبارزه با این موجودات را نیز کشف کنند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.