پیوستن اینبار لاوی به فصل چهارم سریال Lucifer

21 August 2018 - 13:00

طبق گزارش TV Insider، اینبار لاوی (Inbar Lavi) به فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) شبکه نت‌فلیکس پیوست. لاوی در این مجموعه نقش ایو (Eve) را بازی خواهد کرد؛ گناهکار اصلی که از سپری کردن روزهایش در باغ بهشت خسته شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در خلاصه رسمی و رازآلود این سریال آمده است:

پس از جاودانگی به همراه آدم، او در ازدواج خود بی‌قرار شد و هنگامی که همه چیز هیجان‌انگیز است، او مشتاق زمانی کمتر پیش‌بینی شده بود. شیطان…خطرناک! او اولین عشق گرم خود را از دست داد؛ سرکش جذابی که سال‌ها پیش او را اغوا کرده بود. درست است. او خود شیطان است…لوسیفر

به‌ طور مشخص اما Lucifer (لوسیفر) داستان فرشته‌ای است که پس از شورش در جهنم توسط پرزنس (The Presence) جهت حکومت به جهنم فرستاده می‌شود. او خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم، از تاج و تخت خود استعفا می‌دهد و پادشاهی را برای زیبایی لس آنجلس رها می‌کند. لوسیفر مورنینگ‌استار (Lucifer Morningstar) در لس آنجلس قدرت خود را برای کمک به پلیس این شهر و مجازات جنایتکاران به کار می‌گیرد.

ماه مه سال جاری بود که شبکه فاکس این سریال را پس از پخش سه فصل متوقف کرد. پس از این اتفاق طرفداران شروع به جمع‌آوری امضا و راه‌اندازی کمپین #SaveLucifer برای تغییر نظر شبکه فاکس یا احیای سریال در یک شبکه دیگر کردند. در نهایت شبکه نت‌فلیکس حقوق پخش فصل چهارم این مجموعه را دریافت کرد.

تولید فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) به تازگی آغاز شده است و تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.