شخصیت‌هایی که تیم میلر می‌توانست در ددپول ۲ نشان دهد: چهارِ شگفت‌انگیز

21 August 2018 - 13:30

اگر تیم میلر (Tim Miller) از کارگردانی ددپول ۲ کنار نرفته بود، این فیلم می‌توانست حضور غافلگیرانه و افتخاری دیگری از ابر قهرمانان خصوصا اولین خانواده مارول، چهار شگفت‌انگیز را داشته باشد. الکساندر لوزانو (Alexander Lozano) چندین تصویر از طراحی‌های شخصیت‌های استفاده نشده برای دنباله ددپول را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که شامل بازیگران چهار شگفت‌انگیز است که در ریبوت سال ۲۰۱۵ جاش ترانک با بازی مایلز تلر (Miles Teller)، کیت مارا (Kate Mara)، مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) و جیمی بل (Jamie Bell) دیده شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رایان رینولدز در فیلم دیوید لیتچ (David Leitch) نقش مرک را در کنار زازی بیتز (Zazie Beetz) در نقش دومینو و جاش برولین (Josh Brolin) در نقش کابل، پسر مسافر زمان سیلوپس مجددا ایفا کرد. جک کسی (Jack Kesy) در نقش تام سیاه و شیولی کاتسونا (Shioli Kutsuna) در نقش یوکیو و جولین دنیسون (Julian Dennison) در نقش مشت‌آتشی بازی کردند.

دیگر ستاره‌های فیلم ددپول مانند لزلی اُگامس (Leslue Uggams) در نقش اَل، مورنا باکارین (Morena Baccarin) در نقش ونسا، برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) در نقش وارهد و استفان کاپیکیک (Stefan Kapicic) در نقش کولاسیوس به این سری برگشتند. رت ریس (Rhett Reese)، پل ورنیک (Paul Wernick) و رایان رینولدز نویسندگان این دنباله بودند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.