فصل سوم سریال Stranger Things برگرفته از کمدی Fletch است

21 August 2018 - 14:00

دیوید هاربر (David Harbour) اخیرا اطلاعاتی از فصل سوم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، سریال محبوب شبکه نتفلیکس که همه چیز را پنهان نگه داشته تا چیزی اسپویل نشود، را اعلام کرده است. اگرچه هاربر مصاحبه‌ای با ورایتی داشت و چیزهایی گفت که طرفداران این سریال فهمیدند باید چه انتظاری از شخصیت افسر هاپر داشته باشند و چه چیزی در فصل بعدی اتفاق می‌افتد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هرچند قبلا تولید کننده سریال، شان لوی (Shawn Levy) گفته بود که این فصل از سریال تاریک‌تر از فصل‌های قبلی خواهد بود، هاربر گفته سریال هنوز تم کمدی‌اش را حفظ کرده است. و کمدی دهه ۸۰ در آن استفاده می‌شود:

برادران دافر هر سال برنامه‌شان را کاملا مشخص می‌کنند. و Fletch فیلمی است که از آن الهام گرفته شده و این بار بیشتر سرگرم می‌شویم طوری که از سریال چنین چیزی انتظار نمی‌رود و از دنیای اسپیلبرگ و فصل تاریکی همچین چیزی انتظار ندارید‌.

در حالی که کمدی Fletch منبع شوخ طبعی روشنی برای کاهش تاریکی رو به رشد در سریال است، چیزی از استرس هاپر کم نمی‌شود.‌ و چه چیزی ترسناک‌تر از بلوغ است؟ هاربر قبلا درباره ایده‌ی بزرگ کردن الون گفته بود اما حالا به مشکلات این فصل مانند بلوغ می‌پردازد:

رابطه آنها پیچیده‌تر می‌شود چون پسرها و دخترها در ۱۳ و ۱۴ سالگی تغییر می‌کنند. بدن و زندگی اجتماعی دستخوش تغییر زیادی شده و فکر نمی‌کنم بتواند برای بزرگ‌ شدن الون جلوی چشمانش و خانم شدن او، کاری کند. این چیز وحشتناکی برای اوست حتی ترسناک‌تر از جنگیدن با هیولاها.

فصل سوم سریال چیزهای عجیب بازیگرانی همچون وینونا رایدر (Winona Ryder) در نقش جویس بایرز، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش مایک ویلر، نوآ اسناپ (Noah Schnapp) در نقش بیل بایرز، میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) در نقش الون، کالب مک‌لالین (Caleb McLaughlin) در نقش لوکاس سینکلر، گاتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) در نقش داستین هندرسون، کارا بونو (Cara Buono) در نقش کارن ویلر، ناتالیا دایر (Natalia Dyer) در نقش نانسی ویلر، چارلی هیتون (Charlie Heaton) در نقش جاناتان بایرز، جو کری (Joe Keery) در نقش استیو هرینگتون، داکر مانتگومری (Dacre Montgomery) در نقش بیلی، سیدی سینک (Sadie Sink) در نقش مکس، مایا ترمن-هاوک (Maya Thurman-Hawke) در نقش رابین، جیک باسی (Jake Busey) در نقش بروس، فرانسسکا ریل (Francesca Reale) در نقش هیتر و کری الوز (Cary Elwes) در نقش شهردار کلاین را در اختیار دارد.

این سریال را برادران دافر ساخته‌ و تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردانان آن در کنار شان لوی، دن کوهن (Dan Cohen) و ایان پترسون (Iain Patterson) هستند. سریال‌ چیزهای عجیب تولید شبکه نتفلیکس است. هنوز تاریخ پخش سریال مشخص نگردیده اما گویا تا تابستان ۲۰۱۹ خبری از پخش آن نخواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.