پوسترهای جدید فیلم Life Itself منتشر شد

21 August 2018 - 21:00

اخیرا آمازون استودیوز چندین پوستر جدید از فیلم دن فوگلمن (Don Fogelman)، به نام Life Itself (خود زندگی)، منتشر کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Life Itself داستان یک زوج جوان نیویورکی است که عشق دوران دانشگاهی‌شان به ازدواج و تولد اولین فرزندشان منجر می‌شود، این اتفاقات پیچیده و دور از انتظار در مسیر زندگی‌ آن‌ها طنینی به راه می‌اندازد که بازتابش از قاره‌ها و زندگی‌های دیگر شنیده خواهد شد.

دن فوگلمن نویسنده و کارگردان این فیلم، مضرات و مزایای زندگی در یک حماسه چند نسلی را مورد آزمایش قرار می‌دهد. او این کار را با بهره بردن از یک تیم بازیگری حرفه‌ایِ بین المللی شامل: اسکار ایزاک (Oscar Isaac)، اولیویا وایلد (Olivia Wild)،آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، اَنت بنینگ (Annette Bening)، اولیویا کوک (Olivia Cooke)، سرجیو پریس منچستا (Sergio Peris-Manchesta)، لایا کاستا (Laia Costa) و مندی پتینکین (Mandy Patinkin)، انجام خواهد داد. فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک و دهستان کارمونا در اسپانیا انجام می‌گیرد. این فیلم گرامی‌داشتی بر حال و وضعیت انسان با همه‌ی پیچیدگی‌هایش از جمله تلخی و شیرینی، خنده و گریه و عشق و نفرت است.

Life Itself توسط مارتی بروان (Marty Brown)، ویک گادفری (Wyck Godfrey) و اِرِن رایدر (Aaron Ryder) تهیه خواهد شد. این فیلم در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ روی پرده خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.