سریال Random Acts of Flyness از HBO برای فصل دوم تمدید شد

21 August 2018 - 23:15

سریال دیر هنگام Random Acts of Flyness توسط HBO برای فصل دوم تمدید شد. این سریال روز جمعه ۱۳ اوت «۲۲ مرداد» ساعت ۱۲ شب پخش شد و هر جمعه همین ساعت روی آنتن شبکه HBO می‌رود. با سینماگیمفا همراه باشید.

نینا رزنستین «Nina Rosenstein»، مدیر اجرایی بخش برنامه‌نویسی HBO گفته است:

ما نسبت به استقبالی که از این سریال شد بسیار خوشحالیم، بینندگان ما راضی بوده‌اند. ما هیجان‌زده‌ایم که ترنس «Terence» و تیمش را برای ساخت فصل دوم این سریال کم نظیر بازگردانیم.

در سریال Random Acts of Flyness ساخته ترنس، مسائلی چون وطن‌پرستی، برتری سفیدپوستان و حساسیت است که از دیدی کاملاً جدید به نمایش گذاشته می‌شود.

در کنار تحسین زود هنگام منتقدین از این سریال، نیویورک تایمز این نمایش را یک چشم‌انداز قابل توجه، عجیب و رویایی از نژادپرستی می‌داند که عذاب‌آور و غیرقابل دسته‌بندی است و همچنین اضافه کرده که «تلاش می‌کند تا درک و دریافت‌های شما را نابود کند و تا در نهایت بتوانید درست ببنید». نیویورکر این سریال را نوآورانه، پرشور و یک ترکیب هنری دقیق و با توجه زیاد به جزئیات می‌داند که سورپرایزهای بزرگ خلاقانه، نگاه‌های سیاسی و بینش‌های شخصی را پررنگ می‌کند که با قدرت و تکنیک سینما ارائه می‌شود.

سریال Random Acts of Flyness یکی از آثار مدرن آمریکایی است که با بازیگرانی ماهر و کاربلد، کار خود را پیش برده است. این نمایش ترکیبی از نمایش موسیقی، ملودرام سورئالیستی و انیمیشن طنزآمیز است. نانس «Nance» و همکارانش موضوعاتی همچون، تاریخ، مرگ، عشق و.. را هم ترکیب می‌کنند و نتیجه‌اش اثری می‌شود که نظیرش هیچ‌ جای دنیا پیدا نمی‌شود.

سریال Random Acts of Flyness توسط نانس ساخته شده است و افرادی همچون فرانسیس بودومو «Frances Bodomo»، ماریبا دیالو «Mariama Diallo»، شاکا کینگ «Shaka King»، داریوس کلارک مونرو «Darius Clark Monroe»، نلسون نانس «Nelson Nance»، نایام راموس-چپمن «Naima Ramos-Chapman» و جمود واشینگتن «Jamund Washington» در آن بازی می‌کنند.

نانس فصل دوم سریال Random Acts of Flyness را همراه با تمیر محمد «Tamir Muhammad»، جمود واشنگتن، کیشوری راجان «Kishori Rajan»، کلی روبینزیکس «Kelley Robins Hicks»، چانل آپونت پیرسون «Chanelle Aponte Pearson»، راوی ناندان «Ravi Nandan» و جان هودز «John Hodges» می‌سازد. MVMT با همکاری A24 سریال را تهیه می‌کنند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.