مینی سریال The Little Drummer Girl برای سه شب از AMC پخش خواهد شد

23 August 2018 - 12:00

شبکه‌ی AMC به طور رسمی تاریخ پخش اقتباس تلویزیونی از رمان پر فروش و جاسوسی جان لی کر (John le Carre) با نام The Little Drummer Girl «دخترک طبل‌زن» را اعلام کرد. این مینی سریال در سه شب از تلویزیون پخش خواهد شد که هر قسمت آن دو ساعت است که قرار است از ۱۹ تا ۲۱ نوامبر از ساعت ۹ شب به روی آنتن شبکه‌ی AMC برود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال The Little Drummer Girl بر اساس رمان لی کر با همین نام ساخته شده است. این سریال خطوط ظریف بین عشق و نفرت، حقیقت و دروغ و درست و غلط را بازگو می‌کند. The Little Drummer Girl یک داستان ماندگار و در سطح بین‌المللی را خواهد داشت. سریال در اواخر سال ۱۹۷۰ روایت می‌شود و شخصی به نام چارلی (Charlie) که یک بازیگر و ایده‌آل گرا است را دنبال می‌کند.

بازیگران این سریال شامل الکساندر اسکارزگارد (Alexander Skarsgård) برنده‌ی جایزه‌ی گولدن گلوب و بازیگر Big Little Lies و Hold the Dark در نقش بکر (Becker)، مایکل شنون (Michael Shannon) بازیگر The Shape of Water و Nocturnal Animals در نقش کورتز (Kurtz ) و فلورنس پاق (Florence Pugh) بازیگر Lady Macbeth در نقش چارلی هستند.

جان لی کر با شبکه‌ی AMC غریبه نیست؛ چرا که از رمان‌های او در این شبکه زیاد استفاده شده است. The Night Manager نیز مینی سریالی با اقتباس از رمان لی کر بود که در سال ۲۰۱۶ پخش شد. تهیه کنندگان اجرایی The Little Drummer Girl همان گروه سریال The Night Manager هستند.

دستیاران تهیه‌کنندگی مینی سریال The Little Drummer Girl را نیز Ink Factory، BBC و AMC با همکاری ۱۲۷ Wall تشکیل می‌دهند. سیمون (Simon) و استفن کورنل (Stephen Cornwell) تهیه کنندگان اجرایی به همراه جان لی کر و مونا کورشی (Mona Qureshi) از BBC هستند. همچنین جو تسای (Joe Tsai) و آرتور وانگ (Arthur Wang) نیز تهیه کنندگان اجرایی از ۱۲۷ Wall هستند.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.