میلو گیبسون و لورنس فیشبورن به سریال ورزشی درام Brother’s Keeper پیوستند

22 August 2018 - 14:37

به گزارش ددلاین، میلو گیبسون «Milo Gibson»، فرزند مرد افسانه‌ای بازیگر/کارگردان سینما، مل گیبسون «Mel Gibson» به تازگی همراه با لورنس فیشبورن «Laurence Fishburne» برای پیوستن به سریال ورزشی درام Brother’s Keeper با Entertainment قرارداد امضا کرده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Brother’s Keeper، داستان واقعی یک تیم فوتبال سوئدی دبیرستانی را درون تگزاس «Texas» روایت می‌کند. این تیم تمام سعی‌شان را برای بردن جام قهرمانی Friday Night Lights کردند. بر اساس گزارش‌ها، تولید این سریال شروع شده است و احتمال دارد پرونده‌اش درون ماه نوامبر «آذر» بسته شود. این تیم از استادیوم shotwell در ابلین  تگزاس برای فیلم‌برادری صحنه‌های فوتبال استفاده می‌کنند.

این سریال با اقتباس از کتاب Brother’s Keeper، نوشته آل پیکت «Al Pickett» و چاد مایکل «Chad Mitchell» ساخته خواهد شد و تاد رندال «Todd Randall» آن را کارگردانی خواهد کرد و پخش خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

گیبسون به تازگی یک قرارداد هم برای پیوستن به فیلم درام و اکشن The Outpost ساخته Millennium Films امضا کرده است و در این فیلم افرادی همچون اورلاندو بلوم «Orlando Bloom»، اسکات ایستود «Scott Eastwood» و کالب لاندری جونز «Caleb Landry Jones» ایفای نقش خواهند کرد. گیبسون نقش سربازی به نام کاپیتان رابرت ییلکاس «Robert Yllescas» را بازی خواهد کرد که متاسفانه در جریان ماموریتی در افغانستان کشته می‌شود.

فیشبورن اخیرا در فیلم استودیو مارول به نام Ant-Man And The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور عسل» ایفای نقش کرده است. همچنین قرار است که دوباره در فیلم John Wick 3: Parabellum «جان ویک ۳: پرابلوم» نقش باوری کینگ «Bowery King» را بازی کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.