حضور آنتونی مایکل هال در فصل سوم سریال Riverdale

22 August 2018 - 16:00

آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) برای ایفای یک نقش مهمان به فصل سوم سریال Riverdale (ریوردیل) شبکه CW پیوست. روبرتو آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa)، سازنده این سریال، تصویری را در اکانت شخصی‌اش در توییتر به اشتراک گذاشت که هال را ایفاکننده‌ی نقش Principal Featherhead معرفی می‌کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هال قرار است در اپیزود چهارم فصل سوم این سریال با نام The Midnight Club (کلوپ نیمه‌شب) ظاهر شود. این اپیزود از فیلم کلاسیک The Breakfast Club (کلوپ صبحانه) محصول ۱۹۸۰ میلادی به کارگردانی جان هیوز (John Hughes) و بازی جود نلسن (Judd Nelson)، امیلیو استیوز (Emilio Estevez)، آلای شیدی (Ally Sheedy)، مالی رینگوالد (Molly Ringwald) و هال الهام گرفته شده است. رینگوالد نیز از فصل اول بخشی از سریال Riverdale (ریوردیل) بوده و نقش مادر آرچی (Archie)، مری اندروز (Mary Andrews) را ایفا کرده است.

آگویر-ساکاسا در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری Deadline (ددلاین) در تور مطبوعاتی TCA تایید کرد که اپیزود The Midnight Club (کلوپ نیمه‌شب) فلش‌بکی است که شخصیت‌های سریال را زمانی که نوجوانان دبیرستانی بوده‌اند، نشان می‌دهد. او در این‌باره اظهار داشت:

این اپیزود ما را به فیلم The Breakfast Club (کلوپ صبحانه) می‌برد. اساسا تمام بازیگران جوان، جوانی والدینشان را ایفا خواهند نمود؛ کی.جی. آپا (K.J. Apa) در نقش آرچی، کاراکتر جوانی پدرش فرد (Fred) – با بازی لوک پری Luke Perry – را بازی خواهد کرد و کامیلیا مندس (Camilla Mendes) در نقش ورونیکا (Veronica)، کاراکتر جوانی مادرش هرمیون (Hermione) – با بازی ماریسول نیکولز Marisol Nichols – را بازی می‌کند و الی آخر. همچنین از رازی پرده خواهیم برداشت که والدین از دوران دبیرستان آن را مخفی نگه داشته بودند.

این سریال بر اساس کمیک‌های آرچی ساخته شده و دارای تمی راز‌آلود و تیره است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم “ریوردیل” زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق‌و‌برق است اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته است که عده‌ای به دنبال کشف آن‌ها هستند. شرایطی که حول بازداشت آرچی به وجود آمد، شروع فصل سوم را این‌گونه رقم خواهد زد که گروه تلاش می‌کنند او را آزاد کنند درحالی‌که هایرم لوج (Hiram Lodge) به برنامه‌های خود ادامه می‌دهد تا نه تنها کنترل ریوردیل که حتی کنترل SoDale در‌ حال‌ رشد را نیز به دست گیرد.

دیگر بازیگران سریال Riverdale (ریوردیل) عبارتند از: لی‌لی رینهارت (Lili Reinhart) در نقش بتی کوپر (Betty Cooper)، اشلی موری (Ashleigh Murray) در نقش جوزی مک‌کوی (Josie McCoy)، کول اسپراوس (Cole Sprouse) در نقش جاکد جونز (Jughead Jones)، مادلین پچ (Madelaine Petsch) در نقش شریل بلاسم (Cheryl Blossom)، مارک کنسوئلوس (Mark Consuelos)، کیسی کات (Casey Cott)، اسکیت آلریچ (Skeet Ulrich)، مادچن آمیک (Mädchen Amick) و ونسا مورگان (Vanessa Morgan).

پخش فصل سوم سریال Riverdale (ریوردیل) از تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۸ مهر ۱۳۹۷) آغاز و اپیزود The Midnight Club (کلوپ نیمه‌شب) ۷ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۶ آبان ۱۳۹۷) از شبکه CW خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.