تصویر جدیدی از مایکل فسبندر در Assassin’s Creed منتشر شد

4 September 2016 - 14:37

طرفداران سال‌هاست که منتظر عرضه فیلم سینمایی اقتباس شده از سری بازی‌های محبوب خود یعنی Assassin’s Creed هستند. این فیلم بالاخره این زمستان برروی پرده سینماها قرار می‌گیرد و می‌دانیم که در همان دنیای بازی‌های ویدیویی قرار دارد؛ با این تفاوت که شخصیت اصیل جدیدی به نام کالوم لینچ که از نوادگان آدمکش قرن ۱۶ آگیلار دی نرها است در این فیلم شمارا با داستان حماسی نبرد اساسین‌ها و تمپلارها همراه می‌کند. به تازگی تصویری جدید از مایکل فسبندر که بازی هردو این نقش‌ها را بر عهده دارد منتشر شده است که آن را می‌توانید در ادامه از سینماگیمفا مشاهده کنید.

فیلم تقریباً از همان داستان و موضوع بازی‌ها استفاده می‌کند: یک شخصیت اصلی در زمان حال و دنیای مدرن باید خاطرات اجداد خود را که در فرقه آدمکش‌ها بوده‌اند مرور کند و با استفاده از تجربه‌ای که از طریق دستگاه انیموس (Animus) بدست می‌آورد، تمپلارهای زمان حال را که در قالب شرکت آبسترگو حضور دارند از میان بردارد. از زمانی که فیلم‌برداری این اثر در ژانویه به پایان رسید، هرماه اطلاعات بیشتری از داستان آن بدست آوردیم. حال در تصویری جدید که توسط یاهو منتشر شده است، آگیلار دی نرها و صورت جدی او را می‌بینیم:

Michael-Fassbender-in-Assassins-Creed

یک نکته‌ای که هم از تریلر و هم از تصاویر فیلم مشخص می‌شود، استفاده بیش از حد از نورپردازی زرد است. گویا این مورد تبدیل به یک چیز واگیردار در سری Assassin’s Creed شده است چرا که بازی AC: Syndicate‌ هم که امسال برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد شهر لندن صنعتی را به تصویر می‌کشید که رنگ زرد بیش از حد آن تبدیل به موردی آزاردهنده شده بود. در تریلر دیدیم که مایکل فسبندر در نقش آگیلار توانایی‌های زیادی دارد و یک اساسین به تمام معنا است! او با انعطاف زیاد میان ساختمان‌ها حرکت کرد و بدون کوچک‌ترین مشکلی دشمنان خود را از میان برداشت. حال که چنین تصویری از نزدیک لباس او را به ما نشان می‌دهد، می‌توانیم اعتراف کنیم که توجه به جزییات در این فیلم تقریباً دیوانه‌کننده است.

خود این لباس بر اساس دوره تفتیش اسپانیا ساخته شده است اما به اندازه کافی برای مایکل فسبندر بااستعداد کافی خواهد بود تا به خوبی خود را در آن نشان دهد. فیلم Assassin’s Creed احتمال موفقیت بسیار زیادی در گیشه و در میان منتقدین دارد. اول از همه باید گفت که عوامل آن و بازیگران شناخته شده‌ای چون مایکل فسبندر (Michael Fassbender)، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) و جرمی آیرنز (Jeremy Irons) در کنار یک‌دیگر قرار است بهترین تجربه سینمایی ممکن را برای طرفداران این مجموعه به ارمغان بیاورند. طراح لباس فیلم خانم سمی شلدون (Sammy Sheldon) هم کار خود را به خوبی بلد است و با تمامی این بازیگران کار کرده است. اگر او را نمی‌شناسید باید گفت که تاکنون مسئول فیلم‌هایی چون Ex Machina و Ant-Man بوده و به صورت اختصاصی با مایکل فسبندر برروی X-Men: First Class کار کرده است.

کارگردان فیلم جاستین کورزل (Justin Kurzel) سال گذشته بر سر فیلم Macbeth «مکبث» که اقتباسی از داستان ویلیام شیکسپیر است با مایکل فسبندر و ماریون کوتیار همکاری داشت و برای همین تعامل و رابطه کاری‌ آن‌ها به خوبی هرچه تمام‌تر به نفع این فیلم خواهد بود. با عرضه ناامیدکننده وارکرفت در سالی که گذشت، بسیاری هم‌اکنون معتقد هستند که دیگر نباید فیلمی بر اساس بازی‌های ویدیویی و برعکس ساخته شود اما باید ببینیم که آیا یوبی‌سافت می‌تواند نظر عموم را عوض کند و AC را به آن موفقیتی که لایقش است برساند. برای مشاهده پیش‌نمایش این فیلم تحت عنوان شرط‌ بندی یوبی‌سافت – هرآنچه از فیلم Assassin’s Creed می‌دانیم با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.