کناره‌گیری دنی بویل از کارگردانی جیمز باند

22 August 2018 - 20:45

صفحه رسمی فیلم جیمز باند در توییتر، دیروز اعلام کرد که به دلیل تفاوت سلیقه‌ای، دنی بویل (Danny Boyle) که قرار بود آخرین سری جیمز باند را کارگردانی کند، از این پروژه کناره‌گیری کرده است. این خبر را EON Productions که متعلق به مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson)، باربارا براکلی (Barbara Broccoli) و دنیل کرگ (Daniel Craig) است، اعلام کرد. این خبر چند ماه بعد از تایید حضور این کارگردان اعلام می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو مترو گلدین مایر و EON Productions اخیرا با یونیورسال پیکچرز برای اکران جهانی فیلم جیمز باند به توافق رسیدند. دنیل کرگ برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ برگشته اما هنوز معلوم نیست چه کسی این فیلم را که به قلم جان هاج (John Hodge) است، کارگردانی می‌کند.

قرار بود تولید باند ۲۵ اواخر امسال، سوم دسامبر، آغاز گردد. استودیو MGM هشتم نوامبر ۲۰۱۹ را برای اکران فیلم در آمریکا در نظر گرفته بود و آناپورنا پیکچرز پخش داخلی فیلم را برعهده گرفته و یونیورسال نیز آن را ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ در بریتانیا اکران می‌کند. با توجه به این برنامه‌ریزی، MGM حق توزیع تلویزیونی و دیجیتالی فیلم را برعهده دارد. یونیورسال نیز توزیع خانگی آن را عهده‌دار است.

فیلم جیمز باند ۲۴، به نام Spectre، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵ اکران شد و توانست ۲۰۰ میلیون دلار فروش خانگی و ۶۸۰.۶ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته باشد و در مجموع به فروش ۸۸۰.۷ میلیون دلاری دست یابد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.