احتمال نقش‌آفرینی کریستن بل در پروژه بازسازی سریال Veronica Mars

22 August 2018 - 22:00

شخصیت ورونیکا مارس (Veronica Mars) ممکن است به زودی زندگی دومی را با کریستن بل (Kristen Bell) داشته باشد؛ بازیگری که بیش از یک دهه قبل این شخصیت را دوست می‌داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش ورایتی، سازنده سریال، راب توماس (Rob Thomas) با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر در حال کار برای احیای مجموعه Veronica Mars (ورونیکا مارس) در شبکه Hulu است. هرچند ورایتی اشاره دارد که معامله نهایی نشده است اما مجموعه جدید کریستن بل را برای ایفای نقش این کاراکتر پس از ۴ سال بازگردانده است. هنوز مشخص نیست که آیا سایر بازیگران اصلی این سریال نیز برمی‌گردند یا خیر. به‌هرحال، حضور بل در این سریال می‌تواند با حضورش در سریال The Good Place تداخل داشته باشد. احتمالا شبکه Hulu درحال‌حاضر به فکر ساخت یک فصل کوتاه باشد تا برنامه‌های بل سبک‌تر شوند. گمانه‌زنی‌های اولیه این‌گونه نشان می‌دهند که این مجموعه می‌تواند تنها ۸ یا ۱۰ اپیزوده باشد.

نسخه اصلی سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ از شبکه UPN پخش می‌شد، داستان دختری دبیرستانی به همین نام بود که در پرونده‌های پدرش به عنوان یک کاراگاه خصوصی دخالت می‌کرد و پرده از رمز و راز جنایت‌ها و عاملان آن برمی‌داشت و رفته رفته خود به کاراگاهی خصوصی تبدیل شد که اولین پرونده‌اش مربوط به قتل بهترین دوستش بود. با این حال ورونیکا پرونده‌های کوچک‌تری نیز در کنار این پرونده بزرگ داشت. این سریال قبل از توقف در ۳ فصل (۶۰ اپیزود) پخش گردید. در سال ۲۰۱۳، توماس، بل و تعداد دیگری از بازیگران نسخه اصلی با حمایت کیک‌استارتر، فیلم Veronica Mars (ورونیکا مارس) را ساختند. این فیلم در سال ۲۰۱۴ به اکران عموم درآمد و بل بار دیگر نقش ورونیکا را به عنوان یک کاراگاه خصوصی ایفا نمود.

از آنجایی که تعدادی از بازیگران مجموعه اصلی از جمله جیسون دوهرینگ (Jason Dohring)، انریکو کولانتونی (Enrico Colantoni)، پرسی داگز سوم (Percy Daggs III)، فرانسیس کاپرا (Francis Capra)، رایان هانسن (Ryan Hansen)، تدی دون (Teddy Dunn)، مایکل مونی (Michael Muhney) و تینا میجرینو (Tina Majorino) برای بازی در فیلم Veronica Mars (ورونیکا مارس) در سال ۲۰۱۳ بازگشتند، انتظار می‌رود که تعدادی از آن‌ها برای نقش‌آفرینی در بازسازی جدید نیز بازگردند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.