سلما بلیر به سریال Another Life از شبکه نتفلیکس پیوست

22 August 2018 - 21:30

به گزارش خبرگزاری «ددلاین» (Deadline)، «سلما بلیر» (Selma Blair) که با آثاری نظیر Heathers «هذرها»، American Crime Story «داستان جنایی آمریکایی» و Anger Management «مدیریت خشم» شناخته می‌شود، به سریال درام و علمی‌-تخیلی جدید شبکه اینترنتی «نتفلیکس» (Netflix) با نام Another Life «زندگی دیگر» اضافه شده است. او در این سریال که «آرون مارتین» (Aaron Martin) ساخت آن را برعهده دارد، در نقش مقابل «کتی سکف» (Katee Sackhoff) ظاهر خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان سریال زندگی دیگر، بر روی فضانوردی به نام «نیکو برکینگرج» (با بازی کتی سکف) تمرکز کرده که در جستجوی موجودات فضایی است. او گروهی را برای ماموریت کشف طرز پیدایش یک ساخته‌ی فضایی رهبری می‌کند. اما زمانی که نیکو و گروهش در حال تحقیق و بررسی هستند، با خطرات غیرقابل‌تصوری مواجه می‌شوند که ممکن است هیچ راه برگشتی از آن وجود نداشته باشد.

آرون مارتین به عنوان شورانر و خالق سریال حضور داشته و همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی را به همراه «نورین هالپرن» (Noreen Halpern) برعهده دارد.

سلما بلیر که اخیرا در فیلم‌های The Great Illusion «توهم بزرگ» و After «بعد از» هنرنمایی کرده، قرار است نقش «هارپر گلس» را بازی کند که فردی رسانه‌ای است و با استفاده از روزنامه‌نگاری، شبکه‌های اجتماعی و هوش سرشارش می‌خواهد یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های تاریخ بشریت را بررسی کرده و نمایش دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.