کمپانی اپل حقوق Losing Earth، داستان تغییرات اقلیمی را کسب کرد

22 August 2018 - 22:52

مطابق با گزارش Deadline، کمپانی اپل (Apple) پس از نبرد مزایده‌ای پرتنشی موفق شد تا حقوق Losing Earth: The Decade We Almost Stopped Climate Change «از دست دادن زمین: دهه‌ای که ما تقریبا تغییرات اقلیمی را متوقف کردیم»، داستانِ ناتانیل ریچ (Nathaniel Rich) را که در تاریخ ۱ اوت در شماره‌ی ویژه‌ای از مجله‌ی نیویورک تایمز به چاپ رسید کسب کند. اپل در حال حاضر مشغول آماده‌سازی یک سریال تلویزیونی براساس این مقاله است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«از دست دادن زمین» داستان گروه کوچکی از دانشمندان، فعالان و سیاست‌مداران را دنبال می‌کند که بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۹ تلاش کردند کره‌ی زمین را پیش از آن که خیلی دیر شود  از تغییرات آب‌و‌هوایی شدید نجات دهند.

این داستان توسط نهاد ژورنالیستی مرکز پولیتزر (Pulitzer Center) تهیه شد. «از دست دادن زمین» براساس بیش از ۱۸ ماه گزارش‌های اورجینال، صدها مصاحبه و هزاران مستند آرشیوی است. روایت ریچ در بازگویی داستان دهه‌ی سرنوشت‌سازی که بشر برای اولین بار به فهم گسترده‌ای درباره‌ی گرم شدن کره‌ی زمین رسید، سوالات تفکربرانگیزی را درباره‌ی طبیعت بشر و ابعاد اخلاقی تغییرات اقلیمی مطرح می‌کند.

ریچ همچنین کتابی درباره‌ی «از دست دادن زمین» در دست چاپ دارد که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. کتاب با روایتی گسترده‌تر بحث وسیع‌تری را درباره‌ی وضعیت کنونی و آتیِ تغییرات آب‌وهوایی پیش می‌کشد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.