اکران فیلم Destroyer در جشنواره‌ی تورنتو

22 August 2018 - 23:01

تریلر جنایی Destroyer «ویران‌گر» پس از گذشت نزدیک به یک سال مراحل آماده‌سازی، انتخاب بازیگران و فیلمبرداری نهایتا در حال حاضر برای اکران در جشنواره‌ی بین المللی تورنتو (Toronto International Film Festival) آماده می‌شود و کمپانی Annapurna اولین تصاویر از نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، بازیگر برنده‌ی اسکار را در قالب نقش اصلی این فیلم منتشر کرده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«ویران‌گر» داستان ادیسه‌ی اخلاقی و وجودی ارین بل (Erin Bell)، کارآگاه اداره‌ی پلیس لس‌آنجلس را روایت می‌کند که سال‌ها پیش زمانی که پلیسی جوان بود به عنوان مأمور مخفی وارد گروه تبهکاری در دشت کالیفرنیا (California Desert) شد که نتایج تراژیکی به دنبال داشت. زمانی که رهبر این گروه چندین سال بعد دوباره ظاهر می‌شود او باید با یافتن راهی، به درون محفل اعضای باقی مانده نفوذ کند تا با هیولاصفتانی که گذشته‌اش را نابود کردند تسویه‌حساب کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به برادلی ویتفورد (Bradly Whitford)، تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany)، سباستین استان (Sebastian Stan)، توبی کبل (Toby Kebbell)، اسکات مک‌نینی (Scott McNainy) و بو نپ (Beau Knapp) اشاره کرد. کارگردان این فیلم کارین کوساما (Karyn Kusama) است که آثار پیشین‌اش عبارت‌اند از Jennifer’s Body «بدن جنیفر» و The Invitation «دعوت».

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.