دیوید هاربر همچنان به فصل سوم Stranger Things اشاره می‌کند

23 August 2018 - 09:30

در گوشه کنار اهدای جوایز امی، دیویر هاربر «David Harbour» نامزد بازیگر شایسته شد. همچنین او برای پاسخ به سوالاتی که ممکن است در ذهن طرفداران Stranger Things وجود داشته باشد، مصاحبه‌ای را با Vanity Fair انجام داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی درباره مشخص شدن گذشته‌اش درون فصل سوم Stranger Things پرسیدند، وی اینگونه پاسخ داد:

از نظر هاپر «Hopper»، تمام چیزهایی که ما از فصل اول و دوم داشته‌ایم، در فصل سوم به اوج خودشان می‌رسند. بنابراین، این یک سال برای هارپر، یک خانه داری واقعی است. الون «Eleven» تایید شده است، یک گواهی تولد دارد و بخشی از این جهان محسوب می‌شود. هاپر با مشکلات خانوادگی‌اش درست مانند چیزهای هر روزه برخورد می‌کند و شاید در احساس به خرج دادن، بهتر از چیزی باشد که انتظار می‌رود.

همچنین از هاربر درباره‌ی رابطه‌ی عاشقانه بین او و ویونا رایدر جویس «Winona Ryder Joyce» سوال می‌شود.

در فصل دوم، هاپر می‌تواند تجربیات پدرانه خودش را بهتر درک کند و یاد بگیرد که چطور می‌شود از یک کودک نگه‌داری کرد. ما او را در نقش یک پلیس و یک پدر دیده‌ایم، اما هیچ وقت وی را در نقش یک مرد که با زن هم سن خود برخورد می‌کند ندیده‌ایم. واقعا مایل‌ام که او را ببینم.

ستارگان فصل سوم سریال پرطرفدار Stranger Things، وینونا رایدر «Winona Ryder» در نقش جویس بایرز «Joyce Byers»، فین ولفاهارد «Finn Wolfhard» در نقش مایک ویلر «Mike Wheeler»، نوح شاناپ «Noah Schnapp» در نقش ویل بایرز «Will Byers»، میلبی بابی براون «Millie Bobby Brown» در نقش الون «Eleven»، کالیب مکللوین «Caleb McLaughlin» در نقش لوکاس سینکلر «Lucas Sinclair»، گاتن ماتارازو «Gaten Matarazzo» در نقش داستین هندرسون «Dustin Henderson»، کارا بوونو «Cara Buono» در نقش کارن ویلر «Karen Wheeler»، ناتالیا دایر «Natalia Dyer» در نقش نانسی ویلر «Nancy Wheeler»، چارلی هیتون «Charlie Heaton» در نقش جاناتان بایرس «Jonathan Byers»، جو کری «Joe Keery» در نقش استیو هریگینگتون «Steve Harrington»، داکر مونتگومری «Dacre Montgomery» در نقش بیلی «Billy»، سادی سینک «Sadie Sink» در نقش مکس «Max»، مایا تورمن هاوک «Maya Thurman-Hawke» در نقش رابین «Robin»، جیک بوزی «Jake Busey» در نقش بروس «Bruce» ، فرانچسکو ریاله «Francesca Reale» در نقش هدر «Heather» و کری الو ها «Cary Elwes» در نقش شهردار کلاین «Kline»  خواهند بود.

این مجموعه توسط کمپانی The Duffer Brothers ساخته شده است و شاون لوی «Shawn Levy» کار تهیه کنندگی و کارگردانی این پروژه را در کنار دن کوهن «Dan Cohen» و ایان پیترسون «Iain Patterson» انجام خواهد داد. سریال پرطرفدار Stranger Things ساخته Netflix است.

اگرچه برای پخش فصل سوم سریال Stranger Things هنوز تاریخی مشخص نشده است، اما فیلم‌نامه این فصل هم از سبک علمی‌تخیلی همیشگی خود برخوردار خواهد بود. فصل سوم سریال Stranger Things تا تابستان ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.