سازنده جسیکا جونز به استودیو برادران وارنر خواهد پیوست

23 August 2018 - 10:00

به گزارش هالیوود ریپورتر، سازنده سریال تحسین برانگیز Jessica Jones «جسیکا جونز» ملیسا رزنبرگ «Melissa Rosenberg»، تلویزیون مارول و نتلفیکس را با یک قرداد بزرگ‌تر به سوی استودیو برادران وارنر ترک خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

رزنبرگ مرکز جنگ رقابتی بین دو استودیو بود، اما در واقع او می‌خواست که کاری متفاوت انجام دهد. این سرویس پخش‌کننده نمی‌خواست او را از دست دهد پس اعلام کرد که جسیکا جونز دو فصل دارد. روزنبرگ به THR گفت:

تا پایان فصل سه، تمام توجه من نزد اعضای خبره تیم بازیگران، نویسندگان و تهیه کنندگان سریال جسیکا جونز است. کار کردن با تلویزیون مارول و نتلفکیس افتخار کاری بزرگی برای من است. ما از بینندگان عزیز که در هر قسمت از ساخت جسیکا جونز یاری‌مان کردند متشکریم. ما داستان‌گویان ماهر بسیاری داریم که افتخار می‌کنم آنان را دوست و همکار صدا کنم. با این که تمام حواس‌ام بر روی این پروژه است ولی هیجان زده‌ام که در آینده با تیم ماهر وارنر در پروژه‌هایشان همکاری کنم.

اگر جسیکا جونز برای فصل چهارم تایید شود، یک شورانر هم همراه آن بر روی کار خواهد آمد، درحالی که رزنبرگ تهیه کننده اجرایی این پروژه باقی می‌ماند. رزنبرگ با قرارداد چند ساله‌ جدیدش، آثار فراوانی را برای این استودیو مستقل خلق خواهد کرد.

رزنبرگ با آثاری همچون Hercules: The Legendary Journeys «هرکول: سفرهای افسانه‌ای» و ارائه فیلم‌نامه برای هر پنج فیلم Twilight «گرگ و میش» شناخته می‌شود. در حال حاضر هیچ تاریخی برای پخش سریال جسیکا جونز در نظر گرفته نشده است. همچنین تولید فصل سوم در پایان ژوئن «تیر» آغاز شد، می‌توان گفت که ممکن است این فصل در اواخر تابستان سال آینده پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.