سریال همچنان The Dark Tower در حال ساخت است

4 September 2016 - 21:00

ساخته شدن فیلم The Dark Tower «برج تاریک» به نظر حتمی می‌رسد و به مثل اینکه جاه طلبی ران هاوارد (Ron Howard) برای ساخت اقتباس‌های مختلف از این کتاب‌های معروف برای پخش در رسانه‌های مختلف نبست به گذشته به واقعیت نزدیک‌تر شده باشد. به گفته‌ی ران هاوارد حتی اگر فیلم The Dark Tower «برج تاریک» که قرار است ادریس البا (Idris Elba) و متیو مک‌کاناهی ( Matthew McConaughey) در آن بازی کنند؛ ساخته نشود سریالی با اقتباس از این سری کتاب در حال ساخت و توسعه است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که تهییه‌کنندگان فیلم، ران هاوارد و برایان گریزر (Brian Grazer)، با سایت ددلاین (Deadline) داشتند و درباره‌ی شایعات مربوط به تغییرات داستان نسبت به کتاب توضیح دادند؛ از آن‌ها درباره‌ی سریال نیز سوال شد و در جواب ران هاوارد و برایان گریزر گفتند که آن‌ها قبل از انتخاب نیکولای آرسل (Nikolaj Arcel) به عنوان کارگردان برای ساخت فیلمی از حماسه‌ی استفان کینگ (Stephen King)، به یک سریال فکر کرده بودند تا فضای خالی داستان فیلم‌ها را پوش دهد:

پروژه‌ی اصلی ما بسیار جاه طلبانه بود؛ سه فیلم و یک سریال تلوزیونی که به صورت پراکنده میان آن پخش می‌شود. اگر سوال کنید که به چه اندازه پیشرفت داشته‌اید؛ می‌گوییم که پیشرفت زیادی نداشته‌ایم. ما در حال ساخت قسمت‌های مختلف سریال هستیم، ولی معلوم نیست که بر روی چه شبکه‌ای پخش خواهد شد. ما در حال ساخت محتوای مناسب هستیم و امیدواریم که با ساخته شدن فیلم‌های بیشتر و بهتر بتوانیم به خوبی داستان حماسی و شخصیت کارکترها کتاب‌های استفان کینگ را نشان دهیم.

اگر علاقه‌مند به خواندن صحبت تهییه‌کنندگان درباره‌ی داستان این فیلم هستید؛ با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.