ران سفاس جونز به بازیگران ونوم پیوست

23 August 2018 - 10:30

طبق گزارش هالیوود ریپوتر، فیلم عنکبوتی جدید سونی، ونوم، ران سفاس جونز (Ron Cephas Jones) را برای بازی در اختیار گرفته است. هنوز مشخص نیست او چه نقشی در این فیلم خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ونوم از شخصیت‌های دنیای مارولِ سونی استفاده کرده و اسپین‌آفی از دنیای سینماتیک مارول فعلی نیست، چون سونی به مرد عنکبوتی با هنرنمایی تام هالند، اجازه بازی در این فیلم را داده است. آوی آراد (Avi Arad) و مت تالمچ (Matt Tolmach) در حال تولید این فیلم به همراه امی پاسکال (Amy Pascal) و پالاک پاتل (Palak Patel) و اریک فاینمن (Eric Fineman) برای کلمبیا پیکچرز هستند.

روبن فلیچر (Ruben Fleischer) کارگردان و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکر (Jeff Pinker) نویسندگان کار هستند که ۵ اکتبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

ونوم که اولین بار در مجموعه کمیک با لباس موجود خارجی که مرد عنکبوتی در The Amazing Spider-Man #52 در سال ۱۹۸۴ می‌پوشید، دیده شد، چندین سال قبل از آن، خالق آن پیتر پارکر را رها کرد و با ادی بروک تیم تشکیل داد تا موجودی به نام ونوم را بسازند. از آن زمان به بعد این شخصیت به شکل‌های مختلفی ظاهر شده و در چند میزبان متفاوت قرار گرفته است. در دنیای بی‌نهایت مارول، لباس او ریشه‌ی دنیایی دارد که توسط پارکر و والدین دانشمند بروک ساخته شده تا سرطان را درمان کند. اخیرا ونوم بین میزبان‌های متفاوتی منتقل شده که می‌توان به مک گارگن و رقیب قدیمی پیتر پارکر، فلش تامپسون اشاره کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.