گیشه سینمای ایران| فروش ۸۰۰ میلیونی «تنگه ابوقریب» در هفته اول اکران

22 August 2018 - 23:59

با به‌روز‌رسانی جدول فروش هفتگی سایت سینما‌تیکت، همچون هفته‌های گذشته فیلم «هزارپا» باز هم پرفروش‌ترین فیلم هفته سینمای ایران شد. رتبه دوم جدول فروش هفتگی به «تنگه ابوقریب» اختصاص دارد. این فیلم با مضمون جنگی‎‌اش توانست در هفته گذشته ۸۰۰ میلیون تومان فروش کند و به درآمد قابل قبولی دست یابد.

هزارپا

 جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از ۷ هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم در هفته گذشته ۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون فروش کرد تا درآمدش از گیشه به ۲۸ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان برسد.

تنگه ابوقریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» که در جشنواره فجر سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد، از دو هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم تاکنون یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۸۰۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

دم سرخ‌ها

کمدی «دم سرخ‌ها» ساخته آرش معیریان با بازی جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی و… پس از سه هفته اکران، یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته نیز ۴۳۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

کاتیوشا

کمدی «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی با بازی هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع و… پس از چهار هفته اکران یک میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته با ۲۱۷ میلیون تومان درآمد، چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

شعله‌ور

فیلم سینمایی «شعله ور» ساخته حمید نعمت الله با بازی امین حیایی، زهرا خوشکام و دارا حیایی، در اولین هفته اکران خود ۱۵۸ میلیون تومان فروش کرد.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، بعد از هشت هفته اکران دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، ۱۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

 تگزاس

آخرین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفته گذشته ۹۰ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۴ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

 دارکوب

 فیلم بهروز شعیبی برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم‌پور به ارمغان آورد. این فیلم پس از هشت هفته اکران تاکنون یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز، ۶۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

دشمن زن

کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و… بعد از ۱۰ هفته، سه میلیارد و ۶۱ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد‌.

همه چی عادیه

کمدی «همه چی عادیه» ساخته محسن دامادی، با بازی عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات و سحر قریشی در اولین هفته اکران خود ۴۲ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.