چارلی هیتون نقش «مرد فیلی» را در درامی از شبکه‌ی BBC بازی خواهد کرد

23 August 2018 - 13:00

به گزارش Deadline چارلی هیتون (Charlie Heaton) بازیگر سریال Stranger Things «چیزهای عجیب و غریب» نقش جوزف مریک (Joseph Merrick) که بعنوان مرد فیلی (Elephant Man) شناخته می‌شود را در یک درام از شبکه‌ی BBC به نام Elephant Man بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این درام از دو قسمت یک ساعت‌و نیمه تشکیل شده است که زندگی کوتاه اما شگفت‌انگیز جوزف مریک را پوشش می‌دهد. داستان با خانواده‌ی همکاران او شروع می‌شود. موضوعی سبب بروز ابتلاء او به ناهنجاریهای فیزیکی و تبدیل آن به مرد فیلی می‌گردد. سپس در سریال The Elephant Man می‌بینیم که روابط جوزف با پدرش تیره و تار شده و وقتش را با همکارانش می‌گذراند.

بعد از آن در این سریال می‌بینیم که جوزف در بیمارستان لندن به آخر زندگی‌اش نزدیک می‌شود و دوستی‌اش با دکتر فردریک تروس (Frederick Treves) قبل از مرگش در ۲۷ سالگی، بیشتر می‌شود.

این سریال دو قسمتی به سفارش پیرس ونگر (Piers Wenger) و چارلوت مور (Charlotte Moore) از BBC ساخته می‌شود. Elephant Man توسط نیل مک‌کی (Neil McKay) نویسند‌ه‌ی The Moorside و Appropriate Adult نوشته شده است. ریچارد لکستون (Richard Laxton) کارگردان Effie Gray و Burton & Taylor نیز کارگردان این سریال خواهد بود.

الینی پایک (Elaine Pyke) و چارلی پتینسون (Charlie Pattinson) برای New Pictures و تامی بولفین (Tommy Bulfin) برای BBC تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارند. تام مولنز (Tom Mullens) نیز تهیه کننده‌ی این سریال خواهد بود. all3media پخش جهانی سریال و دستیاری تهیه کنندگی سریال را بر عهده خواهد داشت.

فیلم برداری Elephant Man در کشور ویلز و در سال آینده آغاز می‌گردد. اطلاعات بیشتر در مورد آن نیز به محض انتشار، اعلام خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.