بازیگران جدید فیلم Top Gun: Maverick اعلام شدند

23 August 2018 - 14:30

بزرگراه خطر کمی شلوغ شده است. به گزارش ددلاین، چند بازیگر جدید به جمع بازیگران Top Gun: Maverick، دنباله موفق فیلم سال ۱۹۸۶، اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) نقش دختر جنیفر کانلی را بازی می‌کند. چارلز پارنل (Charles Parnell)، جی الیس (Jay Ellis)، بشیر صالح‌الدین (Bashir Salahuddin)، دنی رمیرز (Danny Ramirez) و مونیکا باربارو (Monica Barbaro) دیگر بازیگران جدید این فیلم هستند‌‌. این بازیگران به گلن پاول (Glen Powell)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و مایلز تلر (Miles Teller) پیوسته‌اند. تام کروز و وال کیلمر (Val Kilmer) از ابتدا در فیلم حضور داشتند.

جوزف کاسینسکی (Joseph Kosinski) که قبلا فیلم Oblivion را کارگردانی کرده، سکان‌دار این دنباله است و پیتر کرگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Jastin Marks) و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) فیلم‌نامه را نوشته‌اند. با اینکه عنوان Top Gun: Maverick عنوان کاری دنباله است، عنوان رسمی آن اعلام نشده است.

دنباله فیلم موفق تونی اسکات (۱۹۸۶) مدتی است در حال ساخت است و تام کروز نقش خود، پیت ماوریک میشل را دوباره ایفا می‌کند. جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) قبلا گفته بود این فیلم درباره مسائل مربوط به گذشته خلبانان است.

فیلم اورجینال Top Gun را تونی اسکات (Tony Scott) ساخت و کلی مک‌گیلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt) در آن بازی کردند. این فیلم در بخش بهترین آهنگ اورجینال اسکار گرفت. در سال ۲۰۱۵، کتابخانه کنگره آمریکا آن را بخاطر حفظ ثبت فیلم ملی برگزید و آن را از نظر تاریخی یا زیباشناسی و فرهنگی برجسته دانست.

پارامونت پیکچرز تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.