هیو لوری در سریال Avenue 5 حضور خواهد داشت

23 August 2018 - 18:00

شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) در حال تهیه و تولید سریال کمدی جدیدی به نام Avenue 5 «خیابان پنج» است که «آرماندو یانوچی» (Armando Iannucci)، خالق سریال Veep «معاون رئیس‌جمهور»، وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد. در جدیدترین اخبار، اعلام شده «هیو لوری» (Hugh Laurie)، که با سریال House, M.D. «دکتر هاوس» شناخته می‌شود، به جمع بازیگران این پروژه اضافه شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter)، لوری قرار است نقش «رایان کلارک» را بازی کند که کاپیتان سفینه‌ی «خیابان ۵» است. این شخصیت به عنوان یک کاپیتان جذاب و منظم آمریکایی توصیف شده و همچنین داستان سریال هم قرار است در آینده و در فضا روایت شود. در حال حاضر، شبکه اچ‌بی‌او تنها دستور ساخت قسمت آزمایشی و چند فیلم‌نامه برای قسمت‌های بعدی این اثر را داده و همچنان باید منتظر بود تا این شبکه تصمیم قطعی و جدی خود را برای ساخت سریال خیابان ۵ بگیرد.

هیو لوری پیش از این در فصل چهارم سریال «معاون رئیس جمهور» دیده شده و اخیرا در ساخته‌ی دیگر آرماندو یانوچی با نام The Personal History of David Copperfield «پیشینه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» حضور داشته است. علاوه بر این، از دیگر آثار او می‌توان به Chance «شانس»، The Night Manager «مدیر شب»، Catch-22 «تبصره بیست و دو»، Tomorrowland «سرزمین فردا» و «Blackadder» اشاره کرد.

انتظار می‌رود قسمت آزمایشی سریال خیابان ۵ در همین سال میلادی جاری ساخته شود. به طور حتم اچ‌بی‌او بعد از بررسی این نسخه آزمایشی، تصمیم نهایی را خواهد گرفت و اگر چراغ سبز نشان دهد، باید برای سال‌های ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ منتظر این سریال باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.