ناتالی پورتمن نقش دو خواهر دوقلوی همسان را بازی می‌کند

23 August 2018 - 21:00

به گزارش هالیوود ریپورتر، ناتالی پورتمن (Natalie Portman) دارنده‌ی جایزه‌ی اسکار، کارگردان-بازیگر فیلمی براساس دو خواهر دوقلوی همسان خواهد بود. او در این فیلم در نقش هردو خواهر ظاهر خواهد شد. Esther و Pauline دو خواهر نویسنده بودند، که بیشتر برای نوشتن «ستون‌های روزنامه‌ی Ann Landers و Dear Abby» شناخته می‌شوند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Esther و Pauline Friedman، هر کدام ستون خود را می‌نوشتند اما در این بین یک رقابت تلخ حرفه‌ای بین آنها وجود داشت که به زندگی شخصی‌شان نیز سرایت کرده بود و رابطه‌ی فوق العاده‌شان را از هم پاشیده بود. این جدایی‌ و قطع رابطه تا پایان عمر آن‌ها و حتی پس از مرگ آن‌ها نیز با قهر دختران‌شان ادامه یافت‌. کسی چه می‌داند شاید آن‌ها بارها از کار خود پشیمان شده بودند اما غرور یا هر چیز دیگری در این میان، به آن‌ها اجازه‌ی اقرار به اشتباهاتشان را نمی‌داد. اما این واقعا ناراحت کننده است وقتی به داستان آن‌ها می‌نگریم و می‌بینیم که آن‌ها رقابت را به موفقیت و حسادت را به عشق ترجیح دادند.

Esther و Pauline در سال ۱۹۱۸ به دنیا آمدند و مانند تمام خواهرهای دوقلوهای همسان، در کنار هم بزرگ شدند تا یکی شوند، همانطور که پدر و مادر آن‌ها اذعان می‌کنند که «آن‌ها دو روی یک سکه بودند». آن‌ها لباس‌های شبیه به هم می‌پوشند، سازهای شبیه به هم می‌زدند، و گاهی اوقات حتی با یک پارتنر به مهمانی می‌رفتند، یک عروسی با دو لباس و مدل موی یکسان داشتند، و تقریبا هر کاری را با هم انجام می‌دادند. مسئله فقط زمان بود تا یکی از این دوخواهر رابطه‌شان را بهم بزند، و ترجیح بدهد که به عنوان یک فرد مستقل دیده شود، چرا که طولی نکشید که این اتفاق افتاد.

کیت رابینز (Kate Robbins) نویسنده‌ی این پروژه‌ی پورتمن است، پیتر سرف (Peter Saraf) و دنی ملیا (Dani Melia) نیز تهیه کنندگان آن خواهند بود.

آخرین پروژه‌ی تکمیل شده‌ی پرتمن، The Death and Life of John. F Donovan (مرگ و زندگی جان اف. دونوون) با درخشش بازیگرانی همچون جیکوب تریمبلی (Jacob Tremblay)، تندی نویوتن (Thandie Newton)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، بلا ثرون (Bella Throne)، کتی بیتس (Kathy Bates)، سپتامبر امسال روی پرده خواهد رفت. ناتالی پورتمن همچنین در حال بازی در فیلم موزیکال Vox Lux، است؛ این فیلم در تاریخ ۷ مارس سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.