خداحافظی سریال The Big Bang Theory با فصل دوازدهم از تلویزیون

23 August 2018 - 22:00

کمدی اول جهان، The Big Bang Theory، تا مه ۲۰۱۹ روی آنتن می‌رود و بعنوان طولانی‌ترین سریال چند دوربینِ در تاریخ تلویزیون خداحافظی می‌کند. بخش تلویزیون برادران وارنر و چاک لور پروداکشنز پرونده این سریال را با ۱۲ فصل و ۲۷۹ قسمت برای همیشه می‌بندند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بخش تلویزیون برادران وارنر، شبکه CBS و چاک لور پروداکشنز در بیانیه مشترکی اعلام داشتند: تا همیشه از طرفداران‌مان برای حمایت‌شان از سریال The Big Bang Theory در طی این ۱۲ فصل سپاسگزاریم. ما، بازیگران مجموعه، نویسندگان و عوامل سریال از موفقیت سریال خوشحالیم و فصل آخر را به ببیندگان‌مان تقدیم می‌کنیم تا این سریال به پایان رسد.

فصل پایانی سریال The Big Bang Theory از دوشنبه ۲۴ سپتامبر از شبکه CBS پخش می‌شود و از ۲۷ سپتامبر هر پنجشنبه روی آنتن این شبکه می‌رود.

این سریال اولین بار در سال ۲۰۰۷ پخش شد و توانست ۵۲ بار نامزد جایزه امی شود و ۱۰ جایزه ببرد و ۷ بار نیز نامزدی گلدن گلوب را در کارنامه خود ثبت کرد. علاوه بر توجه به دنیای علم و تکنولوژی در بسیاری از قسمت‌ها، این سریال تحسین جامعه علمی را برانگیخت.

در سال ۲۰۱۵، بورسیه UCLA برای سریال‌های تلویزیونی در نظر گرفته شد و این سریال از دانشجویان کارشناسی که نیازمند کمک مالی و به دنبال آموزش عالی در زمینه علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات (STEM) بودند، حمایت کرد.

چاک لور (Chuck Lorre)، بیل پرادی (Bill Prady)، استیون مولارو (Steven Molaro) و استیو هالند (Steve Holland) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. جانی گالکی (Johny Galecki)، جیم پارسونز (Jim Parsons)، کالی کوکو (Kaley Cuoco)، سیمون هلبرگ (Simon Helberg)، کانال نایار (Kunal Nayyar)، میام بیالیک (Mayim Bialik) و ملیسا روچ (Melissa Rauch) بازیگران سریال هستند. این سریال را Chuck Lorre Productions و Warner Bros. Television می‌سازند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.